• Sunshine86

Förlovning..

Jag och min pojkvän pratar om att förlova oss utomlands, jag funderar på om det är vanligt att folk sätter in annons i tidningen? Eftersom ingen vet om att vi ska göra det så kanske det är ett kul sätt för familjerna här hemma att få reda på det.. Eller hur har ni gjort..

Längtar! :)

• Svar på tråden Förlovning..
  • Ed!

Vi förlovar oss i helgen och kommer att ha annonsering i tidningen på lördagen. Kommer stänga av våra mobiler under helgen så de kan ringa bäst de vill ;)

• novali

Vi förlovade oss i Göteborg och satte in en annons i tidningen så att folk fick reda på det den vägen. Det är en rolig grej tycker jag.

• B1LLy

vi förlovade oss utomlands i somras...eller rättare sagt min m2b friade, när vi kom hem hade vi en förlovningsfest-efter det hade vi en annons i tidningen med båda datumen eftersom båda var lika viktiga för oss! =)

• anne på grönkulla

Vi gjorde som ni och reste bort - och hade i förväg satt in en annons i tidningen till samma dag. Sen stängde vi av mobilerna under dan - men framåt kvällen var det ju rätt många som hade kommit på det och ringde!

• ¤Flickan¤

Vi kommer sätta ut en annons dagen efter vi förlovat oss.. vi vill inte att folk ska ringa redan innan vi förlovat oss. För så kan det ju bli om man sätter ut annonsen samma dag.

Svar på tråden Förlovning..