• dansbrud

Ok, VAD ger man till mannen?

Som morgongåva alltså, tips? =)

• Svar på tråden Ok, VAD ger man till mannen?
  • jenny_nenne

min samlar på zippotändare så det blir en sådan.

Men annars kan man ju ge upplevelser för två kanske?

• www.evasleva.blogg.se

Det finns ganska många trådar om det sen tidigare. Upplevelser verkar populärt. Uppgradera bröllopsnattrummet till svit. Också secret box och jag-älskar-dig-bok.

om du letar lite hittar du nog massor av förslag :)

Vad gillar din blivande man?

• angelmami

jag ska ge en klocka som han har varit och provat.

• Lady o Lufsen

Nu läste jag i en tråd något som jag var ganska ensam om att tycka var gulligt...

En tjej hade gett sin kille en minikompass i halsbandsformat med gravyren typ (minns inte riktigt) "Om du någon gång går vilse så kan du alltid hitta tillbaka till mig"...med innebörden att även äktenskapet kan leda in en på irrvägar som gör att man kan komma att behöva hjälp att hitta tillbaka till varandra.

Tror att många tolkade in typ otrohet men min tolkning blev en annan...

• Lady o Lufsen

NU var helt fel ord, eftersom jag läste det för kanske drygt ett år sedan.....sorry.

Men jag ville förmedla tanken i alla fall!

Sök på tidigare trådar med detta ämne...

• Tant Brud

Jag tänker inte ge någon morgongåva, men jag tycker kompassidén var gullig! Ville bara säga det

• snart Jockes fru...

jag kommer att ge min blivande en secret box. Vet att han definitivt kommer uppskatta det och det känns lite roligt att föreviga även bröllopsunderkläderna...
    En sån grej man gör en gång i livet...man får ge 17 i att vara blyg bara...

• mrs.smith

Jag har tatuerat in min blivandes namn på "magen" precis vid höftbenet och ska dessutom göra en secret box ,o låta honom upptäcka tatueringen på bilderna -är det tänkt - har lyckats dölja den hittills men det är svårt (har haft den 1 1/2 vecka nu)

• zukigirl

Secret box? *känner mig så där lite lagom förvirrad*

• Mrs. 170307

Jag körde budget men väldigt personligt och romantiskt. Jag gjorde en tavla av våra löften (som vi skrev själva) och texten av en av solosånger. Det var väldigt lyckat för att jag fick honom att gråta (igen).

• Mrs. 170307

zukigirl: Secret Box är lagom erotiska/sensuella kort på dig själv (med snygga underkläder i en mysig miljö t.ex.).

Svar på tråden Ok, VAD ger man till mannen?