nervös för möhippa?
Hej på er alla blivande brudar!
är det nån mer än jag som börjar bli nervös för möhippan? Jag gifter mig 16 juni och kan tänka mig att möhippan kanske inträffar snart. Om man nu får nån vill säga
Hej på er alla blivande brudar!
är det nån mer än jag som börjar bli nervös för möhippan? Jag gifter mig 16 juni och kan tänka mig att möhippan kanske inträffar snart. Om man nu får nån vill säga
Nej, inte nervös FÖR möhippan, men orolig för att jag inte skall få någon.
Det vore en rejäl skräll om någon tog tag i att ordna möhippa och det blev nog en liten i så fall eftersom att alla gäster är så utspridda över landet/utomlands.
till mig har de sagt att det blir dagen innan..hoppas innerligt att det bara är ett skämt och vilseledande!
Ja, jag !
Jag gifter mej 9 juni och har mycket kompisar som känner varandra. Har fått små antydningar om att jag tex inte ska boka in ngt i min almanacka framöver. Jag är inte så nervös för själva möhippan, utan just det att inte veta när det blir. OM det nu blir någon.
usch ja dagen innan har man ju lite annat att tänka på... minst sagt!
nej egentligen är jag nog inte heller nervös för vad som ska hända för mina tänor är supermysiga och skulle nog inte göra nåt som jag skulle känna mig obekväm med... hoppas jag iallafall... men däremot nervös för att jag inte vet NÄR det blir, och att jag själv inte har kontroll! känns lite jobbigt
nähääääää nu e jag hippad och det var inget att va nervös för! Lycka till alla som har det kvar!
OM!!!
Jag har redan fått två halvläskiga brev i brevlådan som varnar att "snart smäller det" och packa dittan och dattan i väskan för man vet aldrig när XXXXXX slår till... Alla vet ju också, t om min fästman och föräldrar! Riktigt nervöst! Gifter mig 19 maj så de kommer verkligen slå till närsom helst! :S
Fast kul kommer det bli, bara nervös att de ska hoppa upp vilken minut som helst!
usch..just nu känner jag att jag inte har tid med en hippa..skulle vara skönt att få det avklarat ganska så snart..
jag TROR jag kommer få hippa i helgen.....Gifter mig den 19/5.
Det är definitivt nåt på G i alla fall, syrran är helmysko!
Jag är livrädd för min möhippa, verkligen så nervös!
Jag vet att dom inte kommer hitta på nåt som skämma ut sig på stan, för det vill ingen utav oss drabbas av av våra väninnor, men ändå är jag så rädd, hua..
tror jag får min i helgen..jag och min m2b har bestämt att vi ska åka in till stan imorgon för att kolla på skjorta till honom. När jag sa att jag vill att vi åker tidigare, typ kl 10-11 så insisterade han på att vi åker kl 14. Då sa jag att då åker jag kl 10 och du kommer när du vill. Helt mysko var han. Sen frågade jag honom om de kommer hippa mig..han bara skrattade nervöst och bytte tema..hmmmmmm
jag är inte alls nervös för jag vet att det inte kommer att bli något hemskt de kommer att utsätta mig för.
Jag skulle vara så nervös att jag skulle kräkas
jag är jättenärvös. Dels föratt jag inte har någon som helst kontroll, (kontroll freak som jag e;)) och sedan tycker jag att det e lite jobbigt för man vill ju gärna vara fräch o ha nyrakade ben tex.... :)
Midsommarbrud: Jag är som du, jag vill ha total control, hela tiden. Och jag och min sambo har varje helg uppbokad alltid minst 2-3 månader framöver, så hur 17 ska dom få in en möhippa/svensexa?
Dom får nog kämpa livet ur sig för att lyckas lura mig en helg
Om det lugnar er något, så kan jag säga att jag hade min möhippa för två helger sedan. en helt underbar sådan!!
Make-up kurs, smyckes -kurs , mys med tjejerna å en underbar middag på kvällen. visst spökade de ut mig, men allt var ganska avslappnat och jag kände mig trygg och lugn.
Skulle inte kunnat önska mig en bättre möhippa