Skrattar när jag tänker på Charles, vilken jeppe, han är verkligen besatt av tuttar och skönhet. Han blev alldeles bestört när han såg mitt ärr efter kejsar snitten jag gjort... Lilla gumman, så de ställt till dig, sa han, själv tycker jag att ärret är helt okej. Kändes verkligen udda tycker jag att bli klämd på tuttisarna av en främmande snygging.
Jag la in McGhan 410 FM 310 cc på båda sidor, och jag är redan supernöjd. Fast jag håller med, de är stenhårda just nu, men jag räknar med att de mjuknar. Det sa han ju, doktor "Snyggquist", hi hi! Jag har heller inte särskilt ont, mer ont i höger än i vänster faktiskt, och så bubblar det i höger när jag stretchar också... Känner mig yr i bollen, förmodligen bieffekt av dexofen tror jag.
Det var rena lyxlivet på VK tyckte jag, man blev SÅÅÅÅ ompysslad, lite jobbigt att vara hemma i verkligheten igen, kan jag känna, har liksom 3 småkillar på 1, 6 och 8 år här hemma... De två större fattar ju att de måste ta det lite lugnt, den lille är det värre med...men det går. Har en supergo man och en underbar mor och jättesnälla kompisar som ställer upp. Tyvärr bor min syster lite långt bort, annars hade hon nog flyttat in hon också, ha ha. Fast det är ändå skönt att vara hemma i sitt eget hus.
Är du inget på mylava och surfar? Jag går under samma nick där, och tänkte försöka lägga ut lite bilder på före och efter i kväll eller i morgon. Har fått jättebra hjälp och stöd av tjejerna där, är SÅ glad att jag hittade dit innan op. Fick svar på många frågor och tips i massor.
Skriv gärna igen och berätta hur du mår.
Kramar i massor