Favours, hjälp mig!
Behöver hjälp med pavoursen! Har ingen aning om vad vi ska ha. Några förslag??
Behöver hjälp med pavoursen! Har ingen aning om vad vi ska ha. Några förslag??
Tepåsar med "Brewed with love", fröpåsar med "Let love grow", choklad i hjärtform,... tja, hur billigt/dyrt/avancerat får det vara?
inte för dyrt bara. Har du några hemsidor som förslag kanske..?Fröpåsarna var intressanta..
Du kan egentligen använda vilken sorts blomfrön du vill och därmed bestämma priset själv.
Köp vackert lite tjockare papper som passar ert tema och klipp ut som ett L, där den långa delen är exakt dubbelt så lång som den korta.
Vik upp den långa delen på mitten och limmar på båda långsidorna. (Det ser nu ut som en liten fröpåse som du sen kan vika ihop på mitten och använda som ett dubbelt kort)
Häll lite frön i "påsen" och limma även överkanten.
På själva "fröpåsen" kan du skriva t.ex. "LOVE GROWS" och dekorera efter eget tycke.
På utsidan av kortet så kan du t.ex. dekorera och skriva gästens namn och då har du ju dessutom snygga placeringskort också. =)
Ok, detta passar de kvinnliga gästerna jättebra. Men de manliga då? Tror inte det känns så roligt att som man få en fröpåse..
vi kommer att ha små påsar med m&ms i som det står våra namn på och datum
ViSt, var har du fått tag på m&ms med namn på? Jag var inne på nån hemsida, och det var omöjligt att kunna göra nån beställning. Jag är intresserad av dessa oxå,
*puffar* för fler förslag..