• Anonym

Juli brudar i stockholm

Jag såg att det bara var juni brudar. Finns det inga juli bfudar som vill träffas och fika och utbyta ideer?
    Hör av er.

• Svar på tråden Juli brudar i stockholm
  • Carro Julibrud

Det låter som en bra idé med nejlikan. Det är ju enkelt att gå och köpa den på hötorget.
    Ska vi säga att vi träffas 11.30 den 29 mars och "spika" det datumet?
    JAg tycker att det ska bli skojigt att träffa några som håller på med samma sak som en själv.

• Charlie

11 30, den 29/3 med röd nejlika i handen!

• Åsagåsa 5/7

Jag kan inte längre *snyft*! Har fått förhinder - kanske fler tillfällen ges?

• Carro Julibrud

HEj!
    Vad synd att inte Åsagåsa kunde komma. JAg komemr iallafall. Hur många fler är det som har tänkt att komma. Jag såg att Charlie kommer. Kul. Det kanske vore bra att vet hur många som kommer så att vi inte missar någon den dagen och tiden

• Fru K

Jag kan oxå den 29 mars. Hoppas att vi blir några stycken.

• VeroniQue

Har ni bestämt träffpunkt, Pub??

Hälsn.
    Veronica

• Carro Julibrud

Ja vi har bestämmt ett datum och det blir den 29 mars och vi träffas vid Pub kl 11.30. Vi träffas vid utgången mot Kungsgatan vid parfym avdelningen. VeroniQue får jätte gärna komma med. ÄR det fler som läser detta är ni också MYCKET välkomna med. Vi har en igenkännande grej och det är att man har en röd nejlika med sig.

/ Carro

• VeroniQue

Jag kommer gärna!

=)

Veronica

• Carro Julibrud

Vad trevligt det ska bli att träffas på lördag.

• Charlie

Jag vet inte om Ni har sett att jag inte kan komma...Snyft, snyft

• VeroniQue

Hur ´många blir vi egentligen?

Hälsn.
    Veronica

• Carro Julibrud

Jag har inte någonkoll riktigt på hur många som kommer.

Charlie- jag har inte sett att du inte ska komma.

/ Carro Julibrud

• Charlie

Ju, jag har skrivit ett separat inlägg om att min väninna har flyttat sin flytt från söndag till lördag och jag måste bara hjälpa henne! Ni får gärna berätta hur det blev...

• VeroniQue

Jag kommer!

Hälsn.
    Veronica

• Carro Julibrud

JAg kommer också.

Svar på tråden Juli brudar i stockholm