• frid

bröst

Hej! Två bröllop i maj stundar. Har letat efter en fin klänning. Hittade tillslut en halterneck på BIK BOK. Till dessa pyttesmå tuttar har jag kommit på att halterneck mod. är det som klär mig bäst. Är sambo med världens finaste kille sen 10 år tillbaka och vi har en ännu finare lillkille på 3 år tillsammans. Mina bröst funkade jättebra när jag under 1 år ammade men det är enda gången i mitt vuxna liv som jag varit i harmoni med mina bröst. Klarar inte av att min sambo tar på brösten, leder ibland till att vi får lägga ner det vi påbörjade för jag mår dåligt över min okvinnliga kropp. Har stl 75a men kupan är förstor på vissa mod. En klädesplagg kan se ok ut med bra bh men saken är ju den att jag inte kan röra mig obehindrat pga av att den kanar upp o ner o hit o dit för att brösten är för små. Idag ringde jag o fick tid för konsultation i Gbg ang bröstförstoring. Hur ska omgivningen bemöta en efter en bröstförstorning. Min son på 3 år som somnar ibland genom att med sin lilla hand hålla i min bröstvårta (försöker få honom att sluta med det men det är jättesvårt, han har aldrig haft napp.)hur ska han reagera. Snälla är det ngn som varit i min sits och har ngn kommentar. Puss på er alla söta tjejer, Erika

• Svar på tråden bröst
  • c_t

Om du vill operera dig för att du mår dåligt så ska du göra det! För min del var det bara positiva reaktioner efter min op.
    Vad gäller din son så tror jag inte att det är några problem alls. Han är 3 nu och då är det dags att sluta "gosa" med mammas bröst.

• Pama_lija

Hejsan. Jag var i din sits, mådde jättekasst över brösten och dom kunde verkligen förstöra alla intima stunder.. För en vecka sen op jg mig och jag är sååå glad över det! Jag valde 325 cc vilket är ganska litet ändå. Det har inte blivit ngn gigantisk förändring men jag har bröst nu! Positiva effekter har det även haft på sexlivet
    vad folk runt omkring tycker är faktiskt inte så viktigt, det är du som ska leva med din kropp. Mina kompisar har varit positiva även om alla inte förstår - för att dom själv har bröst.

Lycka till!

• frid

Jag är så tacksam över era hjärtliga kommentarer. Dom värmde otroligt. Tack ska ni ha. ;-

• c_t

Jag kan säga att jag mådde dåligt över mina bröst i många år innan jag gjorde någonting åt dem. Jag ångrar det inte en sekund. Är mycket mer självsäker idag, även om det inte bara sitter i brösten. Gjorde definitivt inga meloner, folk som inte träffat mig innan operationen har ingen aning om att jag opererat mig.

Tycker att du ska gå på fler olika konsultationer för att bilda dig en uppfattning om vilken kirurg du vill ha och vilken typ av implantat. Jag valde första bästa och det kan jag ångra idag. Lycka till!

Svar på tråden bröst