bröst
Hej! Två bröllop i maj stundar. Har letat efter en fin klänning. Hittade tillslut en halterneck på BIK BOK. Till dessa pyttesmå tuttar har jag kommit på att halterneck mod. är det som klär mig bäst. Är sambo med världens finaste kille sen 10 år tillbaka och vi har en ännu finare lillkille på 3 år tillsammans. Mina bröst funkade jättebra när jag under 1 år ammade men det är enda gången i mitt vuxna liv som jag varit i harmoni med mina bröst. Klarar inte av att min sambo tar på brösten, leder ibland till att vi får lägga ner det vi påbörjade för jag mår dåligt över min okvinnliga kropp. Har stl 75a men kupan är förstor på vissa mod. En klädesplagg kan se ok ut med bra bh men saken är ju den att jag inte kan röra mig obehindrat pga av att den kanar upp o ner o hit o dit för att brösten är för små. Idag ringde jag o fick tid för konsultation i Gbg ang bröstförstoring. Hur ska omgivningen bemöta en efter en bröstförstorning. Min son på 3 år som somnar ibland genom att med sin lilla hand hålla i min bröstvårta (försöker få honom att sluta med det men det är jättesvårt, han har aldrig haft napp.)hur ska han reagera. Snälla är det ngn som varit i min sits och har ngn kommentar. Puss på er alla söta tjejer, Erika