• Svar på tråden Off topic: Åkte av vägen igår, ganska rejält... :-(
  • pelles_brud

Men.. vad hände? Hur gick det till?

Härligt att du klarade dig. :)

• Pumpkin

Herrejösses! Skönt att du klarade dig så pass bra! *KRAM*

• Lady o Lufsen

Men...nu är du ju ingen hemlig brud längre... ...fast det kanske inte spelar någon roll...

Ta reda på vad du behöver göra för att underlätta eventuella framtida besvär från exempelvis nacken...Whiplasch kan ibland ta ett tag att upptäcka och därmed svårt o krångligt att få ersättning för om det skulle behövas...

• Lilla Li

Lady o Lufsen: TS var ju med på tv för nån månad sedan, så sedan dess är hon nog inte så hemlig mer. ;)

• Lady o Lufsen

Jasså??? I vilket program då? Nu har jag ju missat nå´t...

• Lilla Li

Lady o Lufsen: Det var i Lustgården på TV3. Hennes kille friade i Kaknästornet i Stockholm (tror jag det var...). :)

• Lady o Lufsen

Jaha...då missade jag det eftersom det är ett program som jag inte tittar på...typiskt.

• Lilla Li

Lady o Lufsen: Typiskt... Brukar inte kolla på det heller, det är verkligen heeelt uselt. Tål inte Tilde Fröling... Kikade in bara när deras inslag var med.

Men gå in på www.tv3.se/lustgarden
    Klicka på webb-tv och välj sedan avsnitt 5 så kan du kolla själv. :D

• Fru Enamorada

har tittat på länken som Lilla Li skrev och nu sitter jag här med tårar i ögonen. vad söta ni är TS. lycka till! vad skönt att du klarade dig så pass bra i olyckan, såg otäckt ut.

• Petra74

Tur att det ändå gick så bra! men sköt om dig!
    Är själv sjukskriven för nack och axelvärk pga bilolycks i augusti-06.
    Hoppas att du klarat dig bättre!

• SlottsBrud2008

TigerLinn
    Det gick ganska bra faktiskt... ont i nacke och ryggen lite bara, har haft en hel del problem med ryggen innan så det är nog inte bara smällen...

pelles_brud
    Jag kom utanför asfaltskanten och då "sög" det tag i bilen på en gång.. körde över en sån där vid stolpe, flög över en korsande skogsväg och voltade massa... Knasigt skulle man kunna kalla det!!

Lady o Lufsen
    Pratade faktiskt lite med läkaren om det igår, men han sa inte så mycket av vikt. Mest bara att jag MÅSTE börja träna 177 meter ovan jord med 53 kg som inte är ett enda gram muskler var visst inte så bra... Jag som hatar att träna!!

Enamorada
    Taack Är ganska nöjd över att jag lyckades fånga en sån man, han är verkligen heelt underbar.
    Låter mig tjuta och lipa hur mycket som helst nu, inte ett ljud ens när jag inte kunde sova vid 3 inatt... Bara kramar om mig...

Lilla Li
    Du är så sööt, har värsta kollen å allt juh Hoppas allt går bra med huset och sådär!!! Kram kram

• Lilla Li

Budgetbrud2008: Haha. *generad* Eller så har jag inget liv och inget att göra på jobbet utan bara gräver ner mig i BT... ;)

• TigerLinn

Budgetbrud2008

okej men om du har ont i nacken borde du fara till en läkare bara för att få de dokumenterat... jag har själv en whiplash och vet hur viktigt det ä för just försäkringsbolaget att de finns noterat att man tex som i detta fall fick känningar efter olyckan annars brukar de vara duktiga på att skyll apå annt..

Svar på tråden Off topic: Åkte av vägen igår, ganska rejält... :-(