Hur tacka våra föräldrar????
Hej Brudar
Våra föräldrar kommer att stå för festen, och mkt annat HUR ska vi kunna tacka dem? Vi vill verkligen göra ngt för dem! Hur har ni andra gjort? Tacksam för tips!!
Hej Brudar
Våra föräldrar kommer att stå för festen, och mkt annat HUR ska vi kunna tacka dem? Vi vill verkligen göra ngt för dem! Hur har ni andra gjort? Tacksam för tips!!
vi betalat bröllopet själva men när vi flyttade förut så hjälpte dem oss jättemycket med renovering och så.
då tackade vi dem genom att leta upp en bra konsert ( blev Paul Mccartney) innan den bjöd vi dem på en fin restuaurang. Vi hade alla fyra en heldag i Stockholm och dem blev superglada.
Ni kan ju lämna över en sådan present om ni har ett tacktal vid bröllopet.:)
Jag föreslår eventuellt ett tacktal under bröllopet? Och i vilket fall som helst en fin tack-middag och kanske nåt event som de gillar. Tex konsert som föreslogs eller nåt annat de skulle uppskatta.
Middag efteråt tycker jag är jättefint, ha gärna med bilder och prata igenom hur bröllopet blev. Ganska snart efter bröllopet, som en uppföljare. Det tror jag man uppskattar som en fin gest.
Middag, evenemang, presentkort, present...I vårt fall blir det nog en middag med våra föräldrar samt någon gåva av nåt slag. Dessutom ska vi göra varsin bok om vårt bröllop till dem. Den tror jag uppskattas!