Vad kommer ni att ge er man i morgon gåva?
Jag har inte en aning om vad man skulle kunna ge, så därför är jag nyfiken på vad ni kommer ge kanske får lite tips ;)
Jag har inte en aning om vad man skulle kunna ge, så därför är jag nyfiken på vad ni kommer ge kanske får lite tips ;)
Vi ska inte ge varandra någonting. Vi lägger massor med pengar på bröllopet och vi tyckte att det kändes onödigt att dessutom lägga pengar på presenter till varandra dagen efter..
Jag hade inte tänkt mig ngt dyrt :) utan mer bara för att ge en morgongåva :) vi lägger massa tio tusen lappar på bröllopet och massa pengar på bröllops resan :) Men funderar på om man ska kanske fota lite själv eller be min bästa kompis fota mig i lite sexigare kläder ;) å ge honom bilderna på en cd :) *vågar inte skicka in dem och få dem utskrivna.. hihi*
Jag funderar på en jag älskar dig-bok där några sidor är ifyllda och där det står att jag ska fylla i resten av sidorna under vårt udnerbara liv tillsammans.
En klocka hade jag tänkt ge till min blivande.
en puss? :)
vi hoppar också över det där med morgongåva....
Jag ska ge min man en jag älskar dig-bok som jag ska fylla i mera under åren som kommer
Jag tänkte först överraska min man med en weekend i höst, men efter lite luskande fick jag fram att han önskar sig ett par solglasögon!
han får biljetter till George Michel i Sthlm. Det blir ju något som vi kommer göra tillsammans..och så får vi en weekend i Stockholm. Vet ej om jag får någon morgongåva..men jag ville i alla fall ge något till honom. Det bästa av allt..han vill gå och tjatar om det, och jag säger bara att jag inte alls vill gå..så jag kan tänka mig att han blir jätteglad! Fattar inte att jag klarar av att hålla det hemligt fortfarande..... :D
Vi ska inte heller ge varandra något efter bröllopet. Skulle vara bröllopsresan som vi sticker iväg på dagen där på i så fall...
Istället får han en andningspaus i bröllopsbestyren i och med en golfresa med grabbarna strax innan bröllopet och jag fick en tatuering som hinner läka innan vi åker till solen. Det är saker som vi uppskattar.
Min blivande är utan både klocka, halsband & armband. Så något av dessa 3 alternativ blir det.
Och bara jag vet att det passar, så tänkte jag låta gravera något pesonligt.
Min m2b ar lite tokig i snabba fina bilar sa jag ska ge honom en ferrari och lotus dag (4 timmar) da han far kora bilarna pa bana samt aka med en professionell forare i mycket snabb hastighet. Han kommer att alska det. Det kostar 3300kr. Lite dyrt men jag vet att han kommer att uppskatta det lika mycket som brollopet (han ar ju man!!)
Snart Fru Seefeldt
Vilken kul present. Var hittar man det?
Tipsar om denna tråden: www.brollopstorget.se/Forum-1-10/m2216370.html
Jag gifte mig förra året och gav min make ett PT-paket. Alltså 33 träningstillfällen med en personlig tränare på SATS. På sätt fick både han och jag en present...
Jag har köpt en fin klocka till min älskade (som han har önskat sig) och på baksidan har jag graverat: till tidens ände- din fru