• MUmIntrOll3t

Romantik lite hjälp??

hej!

jag och min sambo ska förlova oss nu 1 juni. Jag är så överlycklig :D

Vi hade tänkt åka till Vadstena över helgen och bo på bed and brakfast på en liten gård precis utanför.
    På dagen hade vi tänkt gå inne i staden och se oss lite omkring eftersom det var länge sen vi båda varit där.

Senare på kvällen gå på en restaurang där vi tänkte ge varandra ringarna.

Dagen efter tänkte vi ta med en filt ner till vattnet och sätta oss och bara umgås med lite vin och så.

(det är även första gången vi åker på semester ihop)

Jag undrar hur kan man gör för att det ska bli romantiskt, vi är lite dåliga på sånt ??

Jag hoppas vi kan få lite tips och ideer.

Tack för att ni svarar.

• Svar på tråden Romantik lite hjälp??
  • MUmIntrOll3t

Jag hoppas det finns någon där ute som läser vad ja skrivit för skull verkligen behövs lite förslag och ideer.

Skulle va kul att höra vad ni tycker.

• Honey Boo

MUmIntrOll3t

Ni kan väl ha lite mys på kvällen med tända ljus, en mysig skiva med brända låtar som ni gillar. Äta ngt gott (ostbricka, frukt, champagne).

Stäng av era mobiltelefoner när ni komemr dit första dagen, så har ni bara tid för varandra!

Prata med de som driver stället om det är okej att ni blir sena till frukosten! :)

Försök tänk ut sådant som du hade blivit glad om han hade överraskat med! Det behöver ju inte vara dyra saker, utan sådant som visar att du lagt ner lite tanke bakom det så blir det nog kanon!

Ha en mysig helg!

Svar på tråden Romantik lite hjälp??