det beror väl lite på vad det gäller. just nu är mitt största irritationsmoment frisören.
Jag ringde och sa att en sån här uppsättning vill jag ha och beskrev vad jag ville ha. inga problem, skulle kosta runt 600kr.
sen frågade hon vad jag skulle ha det till. jag säger då som det är att jag skall gifta mig, och vips så säger hon att nä men då är det en bruduppsättning, och det kostar från 2500kr.
grrrrr, samma frisyr, men annat pris. jag sa att nä nä, spelar det någon roll vad jag använder frisyren till. nä, nja nä, men det brukar vara mer avancerat när man gör bruduppsättning försöker hon då.
Nä men jag vill ha en enkel frisyr hävdar jag. det skall vara ett enkelt bröllop.
aja, det lät tillslut som om det var oki under vissa protester.
sen ringde jag för att ge dom mitt nya nummer, och då säger hon, ja just det, här ser jag dig i boken, det var du som skulle ha bruduppsättning. Nä säger jag, vanlig uppsättning.
Hmm börjar fundera på att ringa och avboka, är så förbannad på detta otyg att ta mer betalt beroende på vad jag skall göra. jag köper ju liksom en produkt, vad jag skall ha den till är ju min ensak tycker jag. Hemskt att man skall kunna berätta att man skall gifta sig utan att priset påverkas.