• heaven

Vilken BLUFF!!!!!!!!!!!

Hej!
    I lördags blev jag tagen och blev jätteförvånad.
    Fick cykla en runda med frågor och mycket alkohol, väl framme vid sista station fick jag ett meddelade att jag var lurad och kunde cykla hem, och jag kännde mig väldigt blåst.
    När jag var på väg till min cykel så stod dom där tjejerna och jag tänkte, aha det är min möhippa ialla fall så vi bowlade drack mycker var ute på restaurang och hade jättemysigt, sen helt plötsligt skickade de hem mig i en taxi 20.00 och allt var slut.
    Blev jätteledsen och tänkte att det var inte så här min möhippa skulle ta slut, så i all besvikelse ringer en man hem och säger att jag ska vara beredd det kommer mer, så nu väntar jag på min så kallad andra möhippa.
    Snacka om att jag köpte första med hull och hår.Jag kan inte säga annat en att jag har väldigt snälla och luriga människor omkring mig.
    Har ni andra upplevt en bluff innan den riktiga hippan ska inträffa??

• Svar på tråden Vilken BLUFF!!!!!!!!!!!
  • Fröken Malm

Nej inte jag men min sambo.

Det ringde på dörren kl 06.00 i lördags och i trappuppgången står en påse med kläder, en CD-skiva och instruktioner. Han fick två timmar på sig att lära sig texten till sången utantill och kl 8 skulle han stå utanför porten. När han kommer ut (jag stod och tjuvkikade i fönstret) trycker de en folköl och en Hänt Extra i nävarna på honom. Han hade svinfula kläder på sig och sa till sina kompisar att det trots allt kändes ok med kläderna eftersom det ändå inte var så mycket folk ute. Trodde han ja! När de kommer fram till målet av promenaden står där tusentals personer i kö till IDOL!!!! Min sambo fick stå i kön i nån timma och tänkte verkligen igenom hur han skulle sjunga om han kom in till juryn. Men sen kom killarna tillbaka och sa att han fick gå hem och att han ska vara på sin vakt hädanefter..............hahahah!

• millou

Jag känner ett gäng som kidnappade en blivande brudgum och lät honom köra runt en minibuss i vilken gänget satt och festade. När kompisarna hade förfestat klart gick dom ut på krogen och brudgummen fick köra tillbaka bussen och gå hem och lägga sig.
    Han fick sin sexa helgen efter...

• jagärsåkär

haha det låter ju vansinnigt!

• Hobby

Ha, ha vilka härliga blåsningar!!!

• Berner

Jag vet en kille som de peppade och sa att han alltid skulle vara beredd med en speciell väska. Han bar den med sig överallt i en dryg vecka innan det hände något och då söp de ner honom så han somnade. Vaknade nästa dag och trodde att svensexan var över, men då började den riktiga och han fick vara med om en massa kul om än lite bakfull. Väskan var bara en grej och han hade gått på det stenhårt.

• Noomi

Måste klistra in den här som är bland det roligaste jag hört:

"Kanske inte svar på din fråga men här är två roliga fuskkidnappningar jag har hört om:
    Den blivande brudgummen väcks tidigt en lördagmorgon av att det ringer på dörren. När han öppnar finns det bara ett paket, men text i stil med "Sätt på dig det här och ställ dig i hörnet av Storgatan och Lillvägen om 10 minuter." Bråttom alltså så han öppnar paketet - en illgul kycklingdress - och klämmer in kroppen i den och småspringer till mötesplatsen. När han är ett par hundra meter från platsen ser han en annan kyckling komma gående över korningen där han skulle vänta och runt hörnet kommer hans bästa kompis bil med skrikande däck, tvärnitar vid den andra kycklingen och ut rusar han kompisar och sliter tag i kycklingen och trycker in honom i bilen. De försvinner sedan med en rivstart bort från den förstummade blivande brudgummen i sin fina kycklingdräkt... Han stod kvar i hörnet i 30 min. och gick sen hem när han insåg att han blivit lurad... Drygt en vecka senare kom den riktiga svensexan."

• apriltärna

Noomi; det var det roligaste jag hört oxå; TACK!!! Ha ha ha, nu e jag på så gott humör!

• SagaTova

jag skrattar så jag väcker barnen, hihi hi. jag kan bara se så snopen han i kycklingdräkten ser ut. ha ha ha

• Hobby

Vi sitter här och skrattar så vi gråter. Undrar vad man själv har att vänta...

Svar på tråden Vilken BLUFF!!!!!!!!!!!