• Örebrobrud

Hemsidan klar (bilder från bröllopet)

Nu är hemsidan äntligen klar. Där finns berättelse och bilder både från bröllopet och bröllopsresan. (Eventuellt kommer jag kunna komplettera med bilder från fotografen senare)

Ett stort tack till alla som gett mig goda råd och tips!

• Svar på tråden Hemsidan klar (bilder från bröllopet)
  • meb

Vad fina ni var. Och vad snitsigt ni dansade vals. Måste träna!!! Grattis!

• Örebrobrud

LaNovia
    Kul att du också gillar buketten! Jag ska kolla när jag kommer hem om jag har någon bra bild jag kan skicka till dig.

meb
    Tack så mycket! Vi hade tränat en del. Eftersom vi gillar att dansa ville vi att brudvalsen skulle vara speciell. Det var dock mycket svårare att dansa med klänningen än vad vi trodde innan (vi hade ju inte kunnat träna med den på. Micke hade fullt sjå att inte trampa på den hela tiden .

• Örebrobrud

LaNovia

Jag försökte skicka över bilder till dig igår, men fick ett felmeddelande om att mailadressen är felaktig!

• LaNovia

Oj vad konstigt, jag har inte kunnat gå in på den några dagar, men jag provade nyss och det gick :D

Om du har lust kan du skicka de igen? Skulle vara jätte tacksam :D

• LukasU

Vad fina ni var! Grattis! Var har du köpt (hyrt) din fina kappa? Ska också gifta mig på vintern och behöver en snygg kappa.

• Sussa - juni 07

Vad fiiiina ni var! Du var otroligt vacker! Och dansen var jättevacker!

• Örebrobrud

LaNovia
    Jag gör ett nytt försök ikväll.

LukasU
    Jag hyrde pälsen hos Zari atelje i Degerfors. www.zariatelje.se/

Sussa-juni 07
    Tack så mycket!

• LaNovia

Örebrobrud:

Tuuuuuuuusen tack!!! Den är suuuper fin!!

• WomanOnTop

hur tar man bort sin hemsida från weddingannouncer?

• Örebrobrud

Vet faktiskt inte. Tyvärr... :-C

• Thailands brud

Womanontop

Du kan antingen maila till dem oc hbe dem ta bort den eller ås trycker du helt enkelt på "unpublish" knapparna på inställningar, då försvinner ju alla sidor.

Svar på tråden Hemsidan klar (bilder från bröllopet)