• **Angel**

310 g?? Eller mer?

Var på konsultation hos Charles på Victoriakliniken. Jag är 1,76 lång och väger 67 kg. Charles tyckte vi skulle lägga in 310g. Vi provade även en större storlek, 350g(tror jag), det tyckte han såg groteskt ut. Är det verkligen stor skillnad på 310 g och 350g? Vill ju inte lägga in för lite nu när man äntligen ska göra operationen! Kram på er alla

• Svar på tråden 310 g?? Eller mer?
  • Mrsfrida

**Angel**

hejsan!
    jag är 169, väger ca 63, och ska lägga i 400. Det är ju väldigt individuellt. Min läkare sa att 400 skulle se naturligt ut till min kropp,(vilket jag var noga med att påpeka att jag ville) och han tyckte även jag kunde ta 450... men jag valde 400.
    vad har du för storlek nu? Vad vill du ha för "sorts" slutresultat? vilken klinik var du på? =)

kram frida

• Swing

Jag är 169/65 och har 360g. Är SÅÅ glad att jag gick upp från det tänkta 320g. Provade 395g vid sista besöket före operation och tyckte det såg groteskt ut. Nu hade jag gärna velat ha det, för det hade ändå inte gjort så stor skillnad. Det vet jag nu.
    Tycker personligen att 310g låter lite på dig, men det beror ju HELT på dina önskemål om slutresultat, samt måtten på din bröstkorg! (Trodde inte Charles var den som tyckte att så förhållandevis lite skulle se groteskt ut i första taget. Men jag har ju inte träffat honom, bara läst om honom i 3-4 år nu).

• **Angel**

Har för tillfället 80 AA. Helt utammade! Vill nog ha en c kupa åtminstone. Ska inte se "operarat" ut om du förstår!Kram

• **Angel**

Han sa oxå att jag va så pass rak i ryggen! Att 310 g skulle passa bra då! Men som du säger, verkar ju lite litet!
    Kram igen

• Swing

Jag håller med, tycker som sagt att 310 verkar något litet, och särskilt om du vill ha C-kupa, vilket säkert skulle klä dig utmärkt. Ordet groteskt måste han ha använt lite vårdslöst. Hade du bett om +500g hade jag förstått det....

• vioola

Hej

Jag är 174,5 cm å väger runt 62 kg. Jag hade ca 75A, nu efter att ha lagt in 330cc geléhallon har jag 70D/DD. Så det beror ju på hur du är byggd. På den kliniken jag opade mig ville de absolut inte lägga in mer. Och jag är verkligen glad jag över det! Mitt mål var ett naturligt resultat, lite större men inte så folk lägger märke till brösten före mig.

Kramis

• Stora A

Jag fick 275 och önskar att jag hade fått lite större nu i efterhand. 163/60, de är verkligen inte små nu men det var de inte innan heller, men som sagt det beror helt på kroppsformen, en vän till mig la in 250 och de ser enorma ut med tanke på att hon har en väldigt liten överkropp!

Men 310 behöver inte alls vara litet!

• Höstlyckan

Jag har lagt in 350g och jag är 178 och väger 72. Mina bröst känns lagom naturliga till min kropp. Jag hade 80A innan

• evilpezz

Bröst operation 174 cm 68-69 kg, 450 cc??? Lagom???

• Bianca73

Tänk på att bröstkorgens brädd är det som man huvudsakligen går efter för att hitta den propotionella storleken. Inte så mycket längd och vikt. Själv ska jag ha 310 g och är 178/65. Tycker geléhallon 310 var otroligt stora när jag provade dom. (har 80A i dag)

• Pama_lija

Hade jag varit su så hade jag gått till en till och frågat vad hon/han tycker. Svårt att gissa hur det sklle se it på dig via nätet..

• snuttungen

Jag är 170 lång, väger 50kg. Var hos Charles igår och vi kom fram till 310 cc, men det var max han ville lägga in på mig eftersom jag är smal över bröstkorgen, 70cm omkring. Det var helt okej för mig eftersom jag själv hade tänkt mig 300 cc efter att ha provat med ris i BH:n. Det kanske är din bröstkorgs omkrets han går efter?

Svar på tråden 310 g?? Eller mer?