• Bamm

Idag kom ringarna!!

Hej
    Hur kände/känner ni som har eller har haft era ringar hemma en tid innan ni förlovade er?
    Jag håller på att bli tokig, V hämtade våra ringar idag och jag går och tittar på dom hela tiden och provar, fan va jag är glad och lycklig men jag önskar att jag fick ta på den NNUUU.. Och såå fina dom var, vi beställde dom från www.titanringar.com och kan varmt rekomendera dom..

• Svar på tråden Idag kom ringarna!!
  • midsummer

Idag var jag inne och skulle hämta vår ring samt förlovningsringarna som varit inne på upputsning... De hade inte kommit än fast de lovat att de skulle finnas där idag!! Men men... det är ju inte föränn till midsommar så de hinner ju komma, dock inte före påsk trodde hon.. Ville ju se den i verkligheten!!

• Starstruck

ohhh....våra ringar bör vara färdiga snart....jag läääängtar! jag tror att min ring kommer att bli såååå vacker...fick se min diamant förra veckan...den var så vacker!!

• blivande Mrs...

hej alla!
    vad kul att ni fått era ringar, själv väntar jag på våra..det e sagt att de e klara om 2 veckor.. så jag hoppas, jobbigt att vänta bara..

• katjuzha

Vi fick våra ringar på fredags. De var mycket finare än jag trodde.Jag provade min och han provade sin...Det kändes nästan som vi blev lite blygga och nykära ....och sedan tog han ringarna och sa att jag kan inte se dem innans vi förlovar oss, he he.Nu måste jag vänta i två veckor!!!

• dragonesse

Här är en till som inte kan låta bli! Vi förlovar oss på lördag och jag har provat ringarna varje dag sen vi hämtade dem i lördags... Men idag har jag faktiskt hållt mig och tänker fortsätta göra det tills det faktiskt är dags... det svåraste tycker jag egentligen är att inte berätta det för någon! Har berättat för några få bara för att jag kände mig tvungen, alltså jag ville få ur mig det eftersom jag är så överlycklig!! :D Men det är personer som jag typ aldrig träffar som inte skulle säga det till någon annan. Familjen får reda på det före alla vänner iaf, de är hitbjudna på födelsedagsfika 1 maj (jag fyller 25:e april). Sen är det dags att berätta för vänner... Längtar sååååå!!! Sitter och kollar på min vänsterhand på jobbet och drömmer om när det kommer sitta en ring där...

• dragonesse

Nu är det inte långt kvar! Bara en lååååång fredag, sen är det vår förlovningsdag!!! :D

• Fru Cinderella

dragonesse

Bara en lååååååååååång fredag kvar sen är det vårt bröllop

Grattis föressten!

• LizaStina

Starstruck - är din ring klar? Jag är så nyfiken på hur den ser ut, har bara sett en ritad bild.

• rosesarered

Jag känner igen detdär!
    Vi fick våra ringar ungefär en månad innan själva förlovningen. Vi bestämde att vi skulle få prova en gång tillsammans för att kolla att dom passar. Det gjorde vi också och sedan la vi ringarna i en byrålåda med förbud att prova på dom..

Hmm, jag smygprovade och smygtittade på ringarna väldigt mycket. Man kunde ju inte låta bli:)
    Det är en underbar känsla, njuuuuuut!

• rosesarered

Jag tror att man blir lite "galen" precis innan förlovningen.
    Iallafall jag plus min sambo.
    Plötsligt kollade vi frenetiskt på allas händer, jämförde med våra ringar som låg och väntade i lådan hemma..
    Båda satt och sneglade på sitt ringfinger och längtade efter ringen som skulle sitta där!
    Dom första dagarna med ringarna var det samma sak, man kunde inte sluta titta på handen hehe.
    La märke till att min sambo ofta satt och tittade drömskt på sin ring, retade honom lite för det;)

• Celiine

Våra ringar kommer nu i nästa vecka, och den planerade dagen är 070707, alltså 2 månader tills dess..
    Kommer inte kunna hålla mig, utan vill ha den direkt ;)
    Så, vi skjuter nog fram det hela och förlovar oss på söndag den 6e i stället eftersom pojkvännen fyller år då :)

• Jannesbrud

Hej hopp!!
    Nu har iaf mitt prova ringen, lagt sig. I början provade jag den varje dag, Sen började vi båda ha dom på oss hela tiden när vi var hemma , en natt sov vi med dom, DUMT::: men vi är såå glada, nu har vi inte haft dom på på snart en vecka, och det är tre veckor kvar.. vet inte om vi håller oss så länge nu... Men Jag tror det, Hoppas att det är en fin solig dag den 18/ maj.... Grattis allihopa!

• Tacos

Vi ska hämta våra ringar idag!!! Kommer bli svårt att låta dom vara tills förlovningen i slutet av juni... Men får väl prova den lite då och då :)

Svar på tråden Idag kom ringarna!!