• brud juni07

Hjälp med smakråd!!

Hmmm behöver lite smakråd... är denna serien fin? Tänkte önska oss detta i bröllopspresent

www.iittala.com/web/iittalacom.nsf/pages/B0D72324D8248302C225716C003989F2&lang=en

Älskar muggarna men är lite rädd att man kanske tröttnar på tallrikarna.. Vi hade tänkt ha dem som mattallrikar som används i stort sett varje dag, även till fint. Rikigt "finporslin" vill vi inte önska oss för det dukar vi ändå inte med nu och i framtiden kommer vi få ärva massor..

så kom igen nu! Säg vad ni tycker!

• Svar på tråden Hjälp med smakråd!!
  • Bruden Tina

Jag tycker den är fin!

• Bens wife

Jättefin!!! Tack för tipset...

• _Ninna_

Hej!

Jag tycker den var fin, men jag misstänker att jag för min egen del skulle bli ganska less på den efter nåt år och därför hade jag nog valt att önska mig något mera klassiskt/tidlöst. Men bara för att jag funkar så, så är det ju inte sagt att alla andra funkar lika. =)
    Gillar ni den, så ska ni absolut önska er den!

//_Ninna_

• anne på grönkulla

Snyggt och känns tidlöst idag men kommer kanske kännas väldigt 2007-trendigt och passe om några år? Jag tyckte det var jätteballt iallafall! Lätt att duka snyggt och varierat med också.

• brud juni07

tack för alla svar! hmm muggarna vill vi absolut ha men kanske andra tallrikar.. typ helvita.. jag är verkligen velpottan numero uno!
    Någon mer som tycker nåt?

• Lillan72

Jag tycker att ni gör rätt i om ni väljer muggarna för de är supersnygga, men tror att jag skulle tröttna på tallrikarna. Helvita tallrikar är klassikt och håller i längden.

• twentyfirstofapril

Du skrev själv det jag precis tänkte när jag såg serien, skitsnygga muggar, men jag hade valt helvita tallrikar! Stilrent håller längst!

• brud juni07

tusen tack! Nu ska jag bara hitta snygga helvita tallrikar.. :)

• anne på grönkulla

Vi har Arabia Arctica - de lär finnas i Sverige sägs det här på BT fast jag inte sett dem på länge.

Annars har väl många serier vitt? Finns andra Arabia iallafall vet jag.

• Novemberbrud07

Jättefin serie men som sagt tidigare så kanske man tröttnar på tallrikarna!

Man kan ju köpa skålarna & muggarna & ha helvita tallrikar så kan man ju blanda så blir det stilrent & lite coolt också!

Svar på tråden Hjälp med smakråd!!