• midsommarbrud-07

Vad ledsen jag blir....

Min sambo umgås inte med så mycket vänner...nu när det vankas svensexa skulle en hålla i det, sedan kunde han inte o nu e det ingen annan som vill hålla i den... Jag vill bara gråta. JAg menar det e ju bara för skojs skull man har en, de ska ju vara roligt o trevligt. inte kännas som tvång...

• Svar på tråden Vad ledsen jag blir....
  • Te66an

Oj vad tråkigt, finns det inga släktingar som är bjudna på bröllopet som kan hålla i det för honom?

• jvk

Jobbigt! Det behöver väl inte vara så komplicerat? Kan de inte bara komma överens om en kväll, någon bokar ett bord på restaurang och så har de en trevlig utekväll? Man måste ju inte ha en heldag med massa aktiviteter! Varför kan inte han som skulle hålla i den?

• midsommarbrud-07

han har helt plötsligt inte tid... ja ksnke en kväll vore nått.. tack

• jagärsåkär

Kan inte du be nån som du känner dra igång den? Ett syskon till dig som gillar honom eller så. Eller din pappa? Nån med lite bra kontakt med honom vore det bästa. Det är ganska vanligt nu förtiden att nån från brudens sida överraskar brudgummen med svensexa. Det blir en fin gest som visar att man välkomnar honom i familjen/ vänskapskretsen Så en bror, pappa, kusin eller bra vän till dig kanske?

Eller så kan du hjälpa den andra killen med planeringen. Boka lite aktiviteter, kolla priser och komma med idéer. Underlätta för honom lite... Fixa adresser till andra kompisar osv. Vi tjejer är ju ofta bra på sånt

• Fru Cinderella

Det räcker ju med lite öl, nötter och en fotbollsmatch annars för att göra en kille glad.. ;)

kan ju inte vara så svårt!!!

• Joli-07

Min tärna fick panik när hon hörde att det enligt tradition skulle vara hon som skulle fixa min hippa Vi pratade och jag sa att det inte gjorde något om jag inte fick någon eftersom jag iaf var så stressad.
    Men då ryckte min kusin in och ringde runt till mina svägerskor och några kompisar och så stormade dom in hos mig och hade med sig en massa räkor, vin och annat gott!
    Var jättetrevligt att bara vara hemma och mysa isf att ränna runt på stan utklädd och göra bort sig!

Svar på tråden Vad ledsen jag blir....