• Coorne­t
    Äldre 29 Mar 19:31
    12657 visningar
    109 svar
    109
    12657

    Fika i Linköping !!!???

    Finns det någon blivande Brud (och självklart även Brudgum) som vill hänga med att fika ??

    Vore toppen om så många som möjligt kunde träffas :)

  • Svar på tråden Fika i Linköping !!!???
  • Miss Sophie­!
    Äldre 24 Apr 22:59
    #0

    Nästa vecka har nog jag lite bråttom, gifter mig den 5:e maj. Vem är det sen som inte har tid... ;) Vem står på tur att gifta sig?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 25 Apr 07:54
    #0

    Jag står på tur, fast inte efter dig ;)

  • Cahe
    Äldre 27 Apr 08:20
    #0

    Spännande nu _Cinderella_ i morgon smäller det!!!

    Hur går det förresten med fikaplanerna? Jag kommer hem till Linköping, troligen på onsdag nästa vecka så vill någon träffas och fika i slutet av veckan så hänger jag gärna med!!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 08:25
    #0

    Cahe
    Ja det känns verkligen inte som i morgon, så overkligt på något sätt.. kommer nog inte fatta något förns allt är över och vi kommer hem i morgon

    Ja men det låter guld, fredag kanske så kan vi säga ett glas vin också??? ;)

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 08:29
    #0

    Lycka till i morgon Ciderella! Hoppas ni får en fantastisk dag och att det fina vädret håller i sig!

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 08:43
    #0

    Vargtass

    Tack

    13 grader säger de på eftermiddagen i skuggan då.. det fungerar väl för en 20 minuters utomhusvigsel??

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 08:46
    #0

    Jaha, det tror jag säkert. Både ni och gästerna får nog värme inifrån annars. ;) Huvudsaken är nog att det inte regnar i alla fall.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 08:47
    #0

    Vargtass
    Ja eller är halv storm

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 08:49
    #0

    Förresten, ni andra Linköpingsbrudar, har ni sett att blomsteraffären vid Mobilia har bröllopsutställning i helgen (lör-tis)?! De skulle visa brudbuketter, trycksaker och dukningar. Det får nog bli en inspirationstripp dit tror jag.

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 08:51
    #0

    Vargtass

    Fan, tror jag får strunta i det *skrattar*

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 09:43
    #0

    Cinderella

    Va? Märkligt!? Behöver du ingen bröllopsinspiration?? :)

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 09:47
    #0

    Tänkte mest på de andra faktiskt... Men är det inte lite lustigt att så mycket bröllopsinspirationer (utställningar, tidningar mm) som riktar sig mest mot sommarbröllop dyker upp så här sent på våren? Det skulle ju gjort mest nytta i december-januari. Nu har ju de flesta som ska ha sommar- och vårbröllop redan bestämt och beställt det mesta. Inser inte människorna som håller i sånt här att de flesta planerar lååångt i förväg?

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 09:51
    #0

    Vargtass

    Det är faktiskt sant.. aja de kanske hoppas på några sista minuten brudar ;)

  • Cahe
    Äldre 27 Apr 11:10
    #0

    _Cinderella_ och alla andra oxå såklart!

    Fredag har jag redan planer tyvärr...men kanske torsdag? Fika eller kanske en öl?!

  • Dolphi­ngirl
    Äldre 27 Apr 14:24
    #0

    Cinderella

    Lycka till i morgon, du får säkert en helt underbar dag

    Kram/Annsofi

  • fru Vargta­ss
    Äldre 27 Apr 15:29
    #0

    Jag kan inte heller på fredag...

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 17:12
    #0

    Dolphingirl



    (Man får ju inte säga tack ;))

  • Mirja7­8
    Äldre 27 Apr 18:53
    #0

    _Cinderella_
    Jag misstänker att du inte hinner läsa detta men jag tänker på dig och önskar dig en UNDERBAR dag!!! Ohhh tänk bara att gå gången fram till altaret...så härligt!!!!!
    STORA KRAMAR

  • Fru Cinder­ella
    Äldre 27 Apr 20:40
    #0

    Mirja78

    Jo det är en svår gång att gå.. det är en böcklig gräsmatta

    Men det ska nog gå bra och ja klart jag hinner läsa, det gör jag alltid ;)

Svar på tråden Fika i Linköping !!!???