• Elina_

Pstavblödning??

Hejsan:) satte in min pstav igår
    och änsålänge har ja inte märkt ngt konstigt, inte så annorlunda kanske. inte gått så lång tid direkt,
    men ja undrar för er som haft problem medd en hur lång tid de tog innan ni fick besvärliga blödningar? Efter en månad? Vecka?

• Svar på tråden Pstavblödning??
  • missZapon

Jag kommer inte ihåg riktigt, men jag tror att det var en månad. Efter nästa mens så slutade den aldrig liksom...

Men jag håller tummarna för dig att du slipper alla konstiga blödningar!

• midsummer

Efter ca tre veckor började jag få blödningar som aldrig gav sig... Stod ut nästan ett år men tog sedan ut den. Men känner även många som det funkar jättebra för!

• laxpate

jag har haft min i ett och ett halvt år och först nu har jag börjat få mellanblödningar...har haft det i 2veckor nu så jag hoppas bara att det skall sluta snart då jag inte haft ngn mens på ett och ett halvt år o det varit sååå skönt =)

• MrsNilsson

Har haft mina p-stavar i snart 2 år. Mina oregelbundna blödningar började direkt och det är först nu de börjar rätta till sig.. Det har varit jobbigt med blödningarna men för övrigt är jag helnöjd :)

• Auraya

Jag fick INGA blödningar alls! Hade mitt 1 år. Det var bra att slippa mens tyckte jag å andra sidnan blev jag deppig och tog ut det efter 1 år.

Svar på tråden Pstavblödning??