• miss cat

Hjälp,jag kan inte hålla mej!!

Tanken var att jag skulle ordna skattjakt med påsk ägg och en lapp inuti ifall min kille vill förlova sig med mej.
    Men jag kan nog inte hålla mej,tänkte fråga imorn redan.

Men hur?
    Nån som har ideer?

• Svar på tråden Hjälp,jag kan inte hålla mej!!
  • melllis

Varför inte vänta tills påsk?? Är ju jätte gulligt de du skrev om lappen i ägget..

• jagärsåkär

ordna en skattjakt ändå... behöver inte vara ett påskägg. Å andra sidan är det snart påsk... men kör på om du inte kan vänta! Överraskningen kan ju bli ännu mer effektfull om han kommer hem fr en helt vanlig dag på jobbet och inte förväntar sig nåt annat än en vanlig kväll. Dessutom kan det datumet helt bli "erat" och ni kommer inte behöva dela det med påsken framöver.

• miss cat

Snart e det dags ,köpt blommor o lagat mat.Sen ska vi ta ett bad o så..Väntar på rätt tillfälle,får se om det dyker upp ikväll..Hoppas..

• Alexia

*håller tummarna*

Du måste skriva o berätta hur det gick!

• miss cat

Skriver så fort jag hinner..gud jag e nervös..men e dock rätt säker på att han säger ja..Gav en ask i vintras o fråga om han ville..dock var det en nyckelring delat i två hjärtan,han trodde ju att jag fråga då och då sa han senare att han hade sagt ja..

Kram på er

• Joleen

Jaa, gud så spännande! Hur gick det?

• miss cat

Hej..dessvärre gick det inge bra..det hela blev ett missförstånd..Han trodde jag ville diskutera frågan och förstod inte att jag frågade.
    Börja tala om att han inte tyckte det var så vikigt och att vi inte har råd att gifta oss om ett år och så..
    Men jag tänkte vi kunde förlova oss och ta det andra senare.
    Senare förstod han att jag hade FRÅGAT honom,Då förstod han ju varför jag blitt ledsen.
    Men då sa han att vi självklart kan förlova oss men nu vart ju allt så fel så det känns som att det inte blir ett så kul minne..

Dan gick inte som planerat direkt med andra ord..

• Alexia

Då kan du säga till honom att det är hans tur nästa gång! ;) Så kanske ni har bättre minne efter det...

Synd att du blev ledsen... det kommer gå bra. Kram!

• tree

miss cat
    oi, kram på dig! men han förstår att du vill förlova sig så kankse han kan göra nåt om det i stället... specielt sedan han föstår att han hade förstört en sån riktigt händelse...

• miss cat

Hej på Er!

Jag frågade igen lite på skoj om han vill förlova sig,och då sa att -ja självklart..
    Och så kunde jag ju inte låta bli o fråga när=)..Så sa han snart..hmm..Han tyckte att vi skulle vänta till vår 3års dag och då sa jag att det är lite roligare att fira på sommarn,så vi skall flytta vår årsdag till sommarn..kanske lite fel..
    Men så han skall fråga mej om förlovning i sommar..Han tyckte väl lite att det var hans fråga att ställa också.

Så snart får jag vara här på rikigt=)..

• itzy

vad menar du med flytta årsdagen till sommaren?!
    det är väl bara att förlova er på sommaren och på så sätt får ni ett datum att fira då?

tycker att flytta årsdagen låter som att flytta på sin födelsedag, men jag kanske missförstod...:)

Svar på tråden Hjälp,jag kan inte hålla mej!!