• Bruden Tina
    Äldre 27 Mar 09:33
    2669 visningar
    2 svar
    2
    2669

    Någon som kan rekommendera spraytan/soldusch?

    Är det någon av er som har gjort så kallad spraytan/soldusch och som blivit nöjda? Har er färg färgat av sig på kläder och i såna fall hur länge efteråt?

    Den jag har testat heter solgloolja och jag ska göra den två ggr till innan bröllopet. Man gör den på ett SPA.

    Tycker dock att den luktar lite och undrar över det också, luktar man lite i en hel vecka? Vill ju inte lukta brun-utan-sol på min stora dag.

  • Svar på tråden Någon som kan rekommendera spraytan/soldusch?
  • Äldre 22 Feb 02:19
    #2

    Jag har gjort det ett antal gånger, det luktar mest innan jag duschat, helst ska du hinna duscha 2 ggr, enligt min erfarenhet. Jag skulle inte vänta för länge efter att den är nygjord pga att man ganska snabbt kan bli fläckig. Vet inte hur täckande klänning du har, men kläder och t ex bhband kan ganska snabbt skava bort färg, och jag brukar tappa rätt fort mellan tuttarna. Det kan vara bra att lägga brun utan sol efter spraytannen, för att jämna ut eventuella ojämnheter, men då måste du också duscha efteråt (helst 2 ggr även här, och det skulle jag göra direkt efter att jag gjort spraytanen) för att inte lukta skunk:)

  • Äldre 22 Feb 02:20
    #3

    Gå till någon som sprayar dig för hand, de som har en "duschkabin-maskin" ger lättare fläckigt resultat!

Svar på tråden Någon som kan rekommendera spraytan/soldusch?