• maka2b

Kommer BT flytta till FL?

Jag var inne på "syster" sidan familjeliv och såg att längst ner i deras forum att det finns en rubrik som heter Bröllopstorget.

Vet någon om det är meningen att BT & FL ska flytta ihop?

Jag har hittat hit sent i min planering men har redan fått en massa tips och råd och det vore synd om hela detta underbara forum försvann som en underrubrik...

• Svar på tråden Kommer BT flytta till FL?
  • Clobberella

"2007-03-29 13:19 Patrik - Bröllopstorget
    Strax innebär väldigt snart, jag behöver bara några timmar över till att göra sista handpåläggningen,"

Vill inte gärna säga det, eller vad fan jag vill gärna säga det för jag gillar att ha rätt: VAD VAR DET JAG SA?!
    "strax" har varit en månad hittills. Vänta med att säga "strax" tills det verkligen är "strax" nästa gång så slipper vi användare bli irriterade på segheten när det gäller uppdateringar!

Min gissning är att dessa utlovade uppdateringar kommer i Juli nån gång. Jag kommer då att starta en ny tråd där jag får säga "vad var det jag sa" en gång till.
    Så där ja, nu fick jag något att se fram emot efter bröllopet också

• klurifax

Clobberella
    Tror du så snart som juli?

• be happy

Men visst måste det väl vara så att de som har bröllopstorget tjänar rätt bra på denna sida? Mest visade sidan inom bröllopssidor skryter man med i "Om bröllopstorget".
    Alltså borde vi ha rätt att ställa lite krav på sidan, trots att den är gratis!

Sen gillar jag anonymiteten på BT. Vem vet vem som läser vad här!? :D

• Fru Cinderella

Jag tycker dock det vore trevligt om man kunde välja o vara anonym eller inte, men det ska ju komma "snart" i uppdateringen ;)

• Clobberella

klurifax: hmmm... vi kanske skulle ha en liten vadslagning? Den som gissar på rätt månad får starta den prestigefyllda "vad-var-det-jag-sa-tråden"

• maka2b

som TS i denna tråden så slänger jag mig in i vadslagningen och gissar på;

Augusti (väljer månaden efter mitt bröllopsdatum för det känns som att det inte kommer att bli gjort innan jag är gift )

• miffolina

Ok, den där uppfräschningen av BT var på gång för ett år sen. Konstigt att det tar sån tid om man jobbar 200% som BT-Patrik säger att han gör :P

• Clobberella

moffolina: dax att anställa lite nytt folk kanske?
    sökfunktionen tog ju typ ett år att fixa från att den var utlovad... borde ju inte vara så knepigt tycker man, med tanke på att FL hade en fungerande sökfunktion som de bara borde kunnat använda sig av för att fixa en till BT...

• rocketqueen

Jag gissar på slutet av september.

• rocketqueen

...i september vilket år låter jag vara osagt...

• Fru Cinderella

rocketqueen

Låter som en smart plan

• klurifax

Jag satsar på någon gång efter mitt bröllop i augusti...

• maka2b

En sista liten *puff* innan tråden stängs, hur går det???

Svar på tråden Kommer BT flytta till FL?