Johannah & Andy !!! På tv3 !
ÅÅHH vad fina ni var.. så vackert par.. !!!och så fina människor!!!! Gu vad gullig tjej du är Johannah.. och din man med
GRATTIS!!!!!! Jag fick torka bort några tårar ...
STOR kram från Karro
ÅÅHH vad fina ni var.. så vackert par.. !!!och så fina människor!!!! Gu vad gullig tjej du är Johannah.. och din man med
GRATTIS!!!!!! Jag fick torka bort några tårar ...
STOR kram från Karro
Jättekul att se, vad duktiga ni var! Jag tror att min m2b som är lika lång och väger lika mycket som Andy gjorde i början av programmet kanske äntligen fattade att det är dags att göra något åt det för hälsans skull!
Fluffbullarna vad roligt att kunna vara inspiration till ngn annan. Det är faktiskt inte så svårt som man kan tro, om man bara ger sig fan på att klara det.
Brud-2007 tack för så fina ord, blir alldeles rörd.
NEEJ! Jag missade det! Går det i repris?
Lina_K kl 17 imorgon :)
Tack! Programerar boxen för inspelning direkt!
Pumpalot, Jätte grattis! Vilken förändring för er båda!! En riktigt stor insperations källa!! Lycka till!!
Kan tänka mig att det hjälpte att ha Anna Skipper som höll koll på en, det blir nog svårare utan :) Men jag får väl vara hård mot honom :)
Fluffbullarna det hade inget med Anna att göra, hon är ju bara med på inspelningarna. Det som var den största sockerbiten var väl egentligen att det var tidsbegränsat, om åtta veckor måste vi väga in oss varse sig vi vill eller inte.
Samtidigt går vi ju fortfarande ner i vikt nu, när man gjort en ordentlig "avgiftning" av kroppen är man inte längre sugen på 1 liter choklaspudding med 3dl vispgrädde :)
Allt handlar om att lära sig att äta rätt och ha tillräckligt med självdiciplin för att kunna säga nej.
Oj, jag har alltid trott att man träffade henne lite mellan inspelningarna också. Då så, då har vi inte det att skylla på längre :)
Fluffbullarna Den hjälpen vi fick var hennes "receptbok" som man kan ladda ner på tv3´s hemsida, plus en skiva som finns att köpa i handeln.
Så du kan också göra det :)
Sätt upp ett datum, bjud över släkten till det datumet för en invägning - så har 'även du en "press" att klara det :D
En till här som vill gratulera. Ni såg fantastiska ut i kyrkan och det lyste av kärlek mellan er. Så kul att se!
Och stor grattis till viktnedgången, ni var super duktiga.
Kram på er!
Jag såg programmet också! Så roligt att det gick så bra för er och bröllopet såg verkligen ut att vara vackert. Man blir lite peppad att gå in för lite mer träning och bra mat själv.
Nu har jag sett det... spelade in det men sen så gick kvällarna i ett flygande fläng. Shit så fina ni var... satt med tårar i ögonen när pojkvännen kom in och undrade vad sjutton jag sysslade med
Grattis både till viktnedgång och bröllop!
vad söta ni är tjejer, verkligen! :)
Jag är själv en blödig själ som gråter i alla möjliga program, ganska ofta i "extreme housemake-over faktiskt". Andy mobbar mig för det och kallar mig "lipsill" med ett leende på läpparna.
Dock grät jag inte en enda tår utav vårat program. konstigt det där.
extreme home makeover heter det ju! :D
Lina_K Har du möjligtvis kvar filmen? Blev snuvad på mitt ex, och vill ju såklart ha det :(
ah extreme home makeover...
kan vi inte träffas ngn gång tjejer och se på serier som den så att jag slipper skämmas för att jag med stor framgång härmar en fontän med för högt tryck när jag ser på sånt??
Spelade in direkt på hårddisken på digitalboxen, det går tyvärr inte att föra över till något annat format. Jag är ledsen.
Tizzeltazz: Va? Vad menar du?