• SlottsBrud2008

Nu var det offentligt :-D

Äntligen vet alla om det!!!!
    Var på tv nu alldels nyss och våra föräldrar blev värsta glada. Wiiiii....

• Svar på tråden Nu var det offentligt :-D
  • SlottsBrud2008

TigerLinn
    Va roligt att du kom ihåg
    Jag har faktiskt inte sett ett enda program innan idag, skäms på mig

• TigerLinn

Budgetbrud2008

hehe detta är en riktig BT vecka på tv3 i mgn rä ett par vars bruden hänger här på BT med i du är vad du äter

• mammaK

Budgetbrud2008
    Grattis! Det var jättefint! Såg det och sa till min sambo att det var väldigt romantiskt. Vad kul att du sen skrev det här=) Grattis igen och lycka till

• SlottsBrud2008

TigerLinn
    Ja jag såg det, världen är inte så stor ändå..

mammaK
    Tack Det känns lite knas att man varit på tv bara sådär, men gooosh va många sms vi har fått nu ikväll. Så skojsigt!

• TigerLinn

Budgetbrud2008

hehe så är det.... när gifter ni er=

• mammaK

Jag förstår det=) Du lär få tömma din inkorg ett par gånger.
    Hur fick han idèn?

• SlottsBrud2008

mammaK
    Vi blev "uppraggade" till programet här på bt faktiskt. En tjej som jobbar med det skrev i en tråd jag startade när vi bestämt att vi ska gifta oss.
    Efter det så rullade det bara på, det var han och tv-teamet som tillsammans bestämde hur det skulle vara. Och det blev ju helt perfekt

• TigerLinn

Budgetbrud2008

härligt

• föralltidhans

Nej, jag missade det...
    Nån som vet om det går i repris??

• midsummer

Jag såg det! Gud va häftigt! Det var annat än min gubbe det som bara gick ner på knä och friade... Visst är det en härlig känsla att älska någon så mycket? Jag menar, min första tanke när de sa på tv att ni typ träffats för ett år sen eller nåt, var "Men guud, ska de gifta sig så fort?" Men sen när jag såg er och tänkte efter så kom jag på att när jag träffade min m2b (Det är bla 19 års åldersskillnad på oss) så visste jag på en gång att detta är mannen jag ska dela mitt liv med. Två dagar efter att vi träffades så berättade jag för hela familjen och kompisarna. Man bara vet!! Är så glad för er skull!!

• Hummingbird

Grattis Budgetbrud2008!!

Det var så kul att se er på tv!!!
    Du jobbar ju ihop med min man (du kan säkert gissa vem jag är...) och berättade för mig att ni skulle vara med så jag satt bänkad framför tvn och spelade in det till mannen som jobbade.

• Nessan

Hehe, var tvungen att gå in på TV3:s hemsida och kolla det avsnittet. Jättegulliga var ni! Lycka till med giftermålet och ert gemensamma liv! :)
    Kramar

• helenekl

Jag var oxå tvungen att kolla på web-tv på tv3 ;)

GRATTIS och lycka till!

• SlottsBrud2008

föralltidhans
    Reprisen går på fredag natt tror jag, men man kan kolla på det på deras web-tv. (jag har kollat typ 1000 gånger redan :-P)

midsummer
    Ganska många som sagt att det "går lite fort va?", men vi vet ju att det är rätt. Vi vet att det ska vara vi. Och det är ju det som spelar nån roll.
    Som du säger, man vet när det är rätt
    Taaack

• SlottsBrud2008

Tack för alla grattis och lyckoönskningar Jag blir så GLAD

Hummingbird
    Tack
    Hmn.. krävdes en del funderande innan jag kom på att "det är ju säkert haaans fru ", kan det vara så att ni nyss fått en ganska mycket större bil än ni hade innan? Roligt att man vet vem någon här är!

• Hummingbird

Budgetbrud2008!
    Du gissade rätt!!! ;)
    Det är kul att veta vem någon är på riktigt!

Svar på tråden Nu var det offentligt :-D