• Vidalila

söker inlägg om tvål

ÅHHH vad jag hatar min dator! var precis inne i en tråd som hade en jättebra länk till en tjej som ska gifta sig i juli, och hennes pyssel, speciellt om tvålar, men så la min j***la Fu****ing dator av mitt i allt och nu hittar jag inte tillbaka dit.Hjäääälp!

• Svar på tråden söker inlägg om tvål
  • Kirsto

Vidalila: Jag köpte en sån silikonform på Åhlens för länge sen. Kanske kan vara nåt om IKEA motarbetar dig för mycket.

• Vidalila

hahaha ska genast söka upp åhlens hemsida! tack för tipset! inget du behöver hjälp med som jag kan bistå med? :)

• Kirsto

Fast du, det var väl inte så mycket hjärtan på bilderna va?

Kan du gå in mina skor så vore jag tacksam! Fy vad tråkigt det är.

• Vidalila

kirsto

åhhhhhh!!!nej! det var ju inga hjärtan!!!!
    :( jaha. glädjen var kort.

• Vidalila

eller hur! kul att du blev lika glad som jag :)

önskar verkligen att jag kunde gå in dina skor...
    men jag har kanske ett tips. när jag har skor som måste töjas lite, så tar jag på mig flera lager strumpor. en gång hade jag två vanliga strumpor och ett par raggsockor, sen satt (man ska sitta) jag med dom en helkväll framför tvn nästa dag var dom jättebra! proceduren kan dock upprepas för säkrare resultat.

fuktiga strumpor ger också garanterad effekt.

• Kirsto

Skorna är bara trånga över "stortåknölen" liksom. Tror verkligen på fuktiga strumpor men är lite rädd att det ska bli fula rosor (är lite mockaaktiga) av fukten. :-/ Scary att prova.

• Vidalila

mmm... det finns en risk för det. jag hade kört med flera lager tjocka strumpor, sen är det bara att pressa!

• Kirsto

Oskönt! Tråkigt!

Och tyvärr helt nödvändigt. Skit också.

• Kirsto

Haha! Får väl så lov att göra det.

Svar på tråden söker inlägg om tvål