• Lillan72

Var hittar jag presentaskar...HJÄLP!!!

De rosa presentaskar som jag har beställt till mina favours kommer troligtvis inte att komma fram i tid. Vet någon var i Stockholm jag kan hitta presentaskar (förutom Panduro)?? Jag är desperat eftersom jag gifter mig på lördag...

• Svar på tråden Var hittar jag presentaskar...HJÄLP!!!
  • ShjärtaP

Gå in på www.romance.se där har dom presentaskar och ganska snabb leverans har jag för mig! Inte så dyrt heller

• 2007-03-24

Hej Lillan!
    Skulle det inte vara fint med vita/ivoryfärgade organzpåsar? Då syns ju godiset igenom och påsarna är ju "skira" och lite "romantiska".. (Det tror jag finns på Panduro i allafall) Lycka till, det är ju flera dagar kvar.. Andas lugnt Du hinner
    /E

• SaraV

Jag vet inte om det finns dollarstore i stockhol. men et tror ja väl. Vi har nyss köpt jättesöta små present askar där :) i rosa och ljusgrönt. TRor dom plockat fram dom förra vecka eller så här iaf.

• Lillan72

Tack för tipsen!! Jag lyckades hitta små söta askar på Party Store i vad jag tyckte då var en rosa färg. När jag kom hem såg jag att de var aprikosa... De hade vita också så imorgon ska jag åka in och byta de så blir det nog bra till slut . Ska fylla de med rosa m&m's så det blir ju ett rosa inslag i det hela ialla fall

• N&N

Var ligger Dollarstore? Vad kostade askarna på Partystore? Det är väl den butiken på Sveavägen? Är i valet och kvalet om vi ska ha presentaskar, vad fyller ni era med?

• Lillan72

N&N
    De kostade 6,50:- på Party Store.

• N&N

Ok tack. Hmmm vi har åtminstone 90 gäster så det blir ganska mycket pengar. Vad fyller du dina askar med?

• Lillan72

Rosa och vita m&m's som en tjej här på BT köpte åt mig i Australien

• brud  nästa år

Jag vill också ha rosa och vita m&m

• K P

Har ni sett askarna med rosett på www.jo-line.se? Det är smyckeaskar men det går ju o ta ur det som är inuti och ha vad man vill i asken. Jättesöta rosa med rosett.

Svar på tråden Var hittar jag presentaskar...HJÄLP!!!