ot-vad är det för fel på min gubbe?
hejsan!
Som rubriken säger så undrar jag om nån känner igen symptomen och kan säga vad som hänt med min sambo.
I slutet på förra veckan började han känna sej matt och konstig. Han kände sej skakig och trött. Man såg till och med hur han darrade! Dessutom hade han hjärtklappning. Så har det varit nu från och till. På två dygn sov han 30 timmar..så han är uppenbarligen trött!
Jag har börjat fundera om han är utbränd? Annars tycker jag att symptomen påminner lite om min syrras panikångest också.
Till saken hör att han jobbar väldigt mycket. Dagen börjar med att han stiger upp kl fem på morgonen och åker till jobbet, spom han förövrigt vantrivs med! Han kommer hem runt tre-tiden. Så är han hemma ungefär en timme, sen åker han till en kompis ca 20 km bort och hjälper honom att bygga ett hus. Därifrån kommer han hem runt 22-tiden.
Så har han hållit på länge nu. På semestern förra sommaren började han med husbygget. Och nästan ingen ledig dag har han tagit från det.
Jag har sagt åt honom flera gånger att han måste lugna ner sej, men jag tror det är först nu som han själv märker att han inte kan hålla på såhär!
Finns det nån amatörläkare eller nåt som kan tyda hans symptom! Känner mej orolig!