• chokladhjärta

Skapa en illusion..

Imorgon åker jag till USA för att möta min blivande. Han är väldigt vältränad och jag är inte alls.. har inte varit på ett gym på över två år! Mina problem områden är låren som är enorma och magen som är lite knubbig.

Jag vill slippa tänka på dessa områden, men han är verkligen bestämd på att jag ska vara i god form. Ja.. svårt att göra något åt det på 24 timmar. Så mina frågor till er tjejer är följande:

1. Hur skapar man en illusion av slank kropp när man har lite extra fläsk på vissa ställen?

2. Hur klär jag mig till stranden.. måste köpa någon typ av baddräkt, men vill ju inte visa mina fula lår eller mage. Några tips hur jag kan gå på stranden och känna mig sexig bland alla dessa välformade vackra amerikanskor?

3. Och vilken typ av kläder ska jag helt undvika med mina extra kilon?

Tack tjejer för all hjälp!

• Svar på tråden Skapa en illusion..
  • c_t

Har ni känt varandra länge? Du skrev att ni varit ihop en månad, och du ska gifta dig med honom?

Förlåt mig, det är inte min sak men det ringer varningsklockor överallt här.

• ankan05

Får man fråga hur lång du är och hur mycket du väger? Så att jag kan skapa mig en uppfattning och se framför mig hur du går av planet och slänger dig i armarna på din älskade

• vixen not a tramp

Och för den här mannen är du villig att kanske avliva dina katter?

• Draken81

Seriöst nu, har du verkligen tänkt att flytta ihop och gifta dig med en man du aldrig träffat och bara känt i en månad? Och som dessutom verkar trycka ner dig direkt? Det är ju det perfekta läget för en man som vill ha en underordnad fru, man fixar en från ett annat land så hon inte käner någon, då är det lättare att bryta ner henne steg för steg tills hon inte har något självförtroende kvar...
    Visst, åk dit och träffa honom. Men flytta inte dit.

• c_t

Det är något som inte stämmer iaf....

• Pumpkin

Blivande? Efter några månader? Och en person du aldrig träffat? Och som vill kontrollera hur din kropp ser ut? Och du tänker redan flytta till honom i USA!?
    Ojoj, varningsklockor, varningsklockor!

• Jordgubbslisa

Kan det vara så att Chokladhjärta hittar på lite storys för att få igång en debatt?

Inläggen verkar inte trovärdiga, en och samma människa kan väl inte ha så mycket tok för sej?

• vixen not a tramp

förhoppningsvis inte...

• Pumpkin

Tyvärr så tror jag att samma människa kan ha så mkt tok för sig

• Kaptenskan

Draken81 är nåt viktigt på spåren. Vill inte grusa en ev härlig kärlek, men se upp. Satt själv fast i ett förhållande där det började med att han sa att jag var lite knubbig (59 kg till 172 cm...) - sen bröt han ner mig helt steg för steg. Det tog mig tre år att ta mig ur helvetet och ännu längre tid att hitta tillbaka till mitt självförtroende.

• Joleen

Chokladhjärta:

Du måste skoja! Antingen tar han dig som du är eller så får han skita i det! Du förtjänar en kille som respekterar dig och inte vill ändra på dig!

• Shannon

du borde nog tanka igenom det har lite. att flytta till en kille man aldrig traffat som bor utomlands ar ett SKIIITSTORT steg. du kan efter en manad omojligt veta vem han ar. och om du inte kanner dig tillrackligt sjalvsaker med ditt utseende runt honom sa betyder det att du inte kanner dig helt accepterad och trygg med honom. en kille ska alska HELA dig.
    Din vikt ar det minsta problemet i den har situationen.

• Loyal

Jag hoppas att detta är påhittat. detta var ju helt sjukt. Angående katterna så hoppas jag verkligen att du ger dom till ett katthem eller vadsomhelst. dom ska väl inte behöva dö för att du ska flytta? jag blir så arg på folk som tror att man kan skaffa en katt och bara ha den så länge det passar.

• Pama_lija

Känna sig smal och snygg är nog inte så svårt i USA där dom har enorma problem me fetma

Svar på tråden Skapa en illusion..