• Szusta­k
    Äldre 16 Mar 12:16
    3731 visningar
    30 svar
    30
    3731

    Skåne brudar 2007

    Nytt namn var passande tyckte jag pga att det var först gg för oss alla som var på fikat nu igår (15 mars) och det var inte bara från malmö/lund det kom Brudar i från....

    Hoppas bara att ni har hittat hit alla brudar!

  • Svar på tråden Skåne brudar 2007
  • Lilla gull
    Äldre 18 Mar 21:52
    #0

    Box-priserna fick jag när jag kontaktade henne, en dag skulle kosta 2500 kr, kommer inte ihåg hur många bilder det var, men det var ganska många. Caroline L Jacobsen tar 800 eller nåt för 45 min.

    Jag har inga bilder på våra inbjudningskort, ska se om jag kan fixa det (mailar i så fall imorgon). Det var superenkelt och skoj att göra tillsammans.

  • Lilla gull
    Äldre 19 Mar 22:11
    #0

    Szustak:

    Nu har jag mailat bilder på inbjudningskorten.

  • mrscea
    Äldre 19 Mar 22:41
    #0

    hej hej jag hoppar pa har oxa. vilken underkladerbutik pratar du om lilla gul? Later som nagot jag skulle vilja kolla in.

  • Szusta­k
    Äldre 20 Mar 13:10
    #0

    mrscea

    Det kan jag svara på :D Den heter Collero och ligger vid Coffe house by george

    Lilla gull

    Jag har inte fått något på mailen :( testa igen isa_nr1@hotmail.com

    När tar vi nästa fika?

  • Vinter­saga08
    Äldre 20 Mar 13:23
    #0

    Jag är gärna med på fika igen, kan dock inte på måndagar.

    Förslag på datum? Någon dag i v13 kanske?

  • Szusta­k
    Äldre 20 Mar 15:14
    #0

    Jag kan få fredagen V13

  • Vinter­saga08
    Äldre 20 Mar 15:57
    #0

    Szustak...och alla andra

    Vad sägs om på torsdagen eller är du/ni upptagna då?

    Kan på fredagen oxå men brukar vilja göra något med min fästman fredag kväll då helgen äntligen börjar.

  • Szusta­k
    Äldre 21 Mar 21:41
    #0

    Jag jobbar till kl. 18 men efter går bra :D

    Lilla gull

    Ta med dig ett kort så man får se...

  • Lilla gull
    Äldre 26 Mar 09:54
    #0

    Hej allihop,

    har varit lite frånvarande ett tag, letat ringar! går inte så bra...

    jag kommer gärna nu på torsdag kl 18. tar med bilder på inbjudan, min klänning och brudnäbbarnas klänning.

    ses vi på samma ställe?

  • Vinter­saga08
    Äldre 26 Mar 21:36
    #0

    ja, jag tycker det var bra att ses på Coffehouse by George i Malmö. Kl 18:00 går bra för min del.

    Szustak vilken tid kan du vara där (ser att du jobbar till 6pm)?

    Fler som vill träffas?? Alla välkommna

  • Szusta­k
    Äldre 27 Mar 13:10
    #0

    Jag jobbar på Gustav så jag kan redan vara frammer 18.30 på cafeet...

  • Szusta­k
    Äldre 27 Mar 13:14
    #0

    OMG! Titta vad jag har fått för medelande

    Ärende: 6691
    Ett inlägg som du skrivit har plockats bort då det anses vara provocerande eftersom informationen som du går ut med är missvisande. Det är ingen tydlig förseelse och därför får du bara en tillsägelse (en mildare variant av varning) som bara innebär att inlägget plockas bort, men försök att undvika sådant här framöver.

    För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.brollopstorget.se/Forum/uppratthallningen.php

    Här är en kopia på ditt inlägg som plockats bort:
    Rubrik: "secret box-fotograf lund/malmö"
    Pia larsen (jag tror att det stavas så) gör det, i malmö....Fast vill du ha toppless så kan du glömma det, det är ingenting som jon kommer att gå med på! Oproffesionellt tycker jag! Annars gör foto media det också fast det är en kille som heter Jens som fotar, han är mycket proffesionell.

    Jag förmodar att det var Pia Larsson själv som tog bort inlägget. Jag skrev ju bara vad jag tyckte får man inte de, eller!?

    Mycket konstigt tycker jag så jag skrev ett brev till redaktionen och överklagade!

  • Lilla gull
    Äldre 27 Mar 19:48
    #0

    18.30 på torsdag då!

    hoppas jag inte glömmer det bara, har häcken full på jobbet och börjar stressa rejält inför bröllopet. så om jag inte kommer beror det på att jag är lite virrig just nu och inte på att jag inte vill träffa er igen.

    CU

  • Porträ­ttfoto­grafen
    Äldre 28 Mar 00:49
    #0

    Szustak
    Ok, att du tycker bättre om någon annan fotograf. Men eftersom ditt inägg tagits bort för att det var missvisade så kanske det också är det. Har du något belägg för ditt påstående att hon t.ex. inte plåtar toppless eller är det något du hittat på ? Det är fult att smutskasta någon annan om det inte är sant.

  • Vinter­saga08
    Äldre 29 Mar 07:53
    #0

    Tjejer!

    Vet ej om någon av er läser detta innan 18:30 men jag kan inte komma ikväll. Är sjuk så får gott stanna hemma tills jag mår bättre. Jag hänger dock gärna med på nästa ficka!

    Ha det så trevligt ikväll!

  • Szusta­k
    Äldre 29 Mar 09:25
    #0

    Porträttfotografen

    klart att jag har belägg, varför skulle jag säga det annars?...I brevet jag fick så stod det inte att mitt inlägg var missvisande utan provocerande, det är en stor skillnad. Och om det mot förmodan var missvisande så skulle det behövas en utredning för att motbevisa mig, något som jag inte tror att bröllopstroger gör.

    Det ända jag gjorde var att skriva fakta och eget tycke om henne och jag kan säga av egen erfarenhet att hon inte alls lysnade på vad jag ville ha att säga och önskade (då jag gick till henne för att boka en fotograf till mitt bröllop), utan det kändes som att det var hennes sätt eller inget.

  • Szusta­k
    Äldre 29 Mar 09:29
    #0

    Vintersaga08

    krya på dig...det går övet tills du gifter dig :D (hoppas vi)

  • Porträ­ttfoto­grafen
    Äldre 30 Mar 00:15
    #0

    Szustak
    Detta är dina ord om Pia:
    """"Pia larsen (jag tror att det stavas så gör det, i malmö....Fast vill du ha toppless så kan du glömma det, det är ingenting som jon kommer att gå med på! Oproffesionellt tycker jag!""""

    Jag har pratat med Pia om detta idag och detta är helt missvisande och alltså inte sant !!!!

    Sedan är det helt upp till dig och alla andra att tycka vad ni vill om hennes bilder.

  • Szusta­k
    Äldre 30 Mar 16:44
    #0

    Porträttfotografen

    Det kanske var en engångs händelse, de vet inte jag.

  • Vinter­saga08
    Äldre 2 Apr 18:48
    #0

    jo tänkte säga till här också så ni vet:

    det är en helt ny BT träff imorgon kl 18:00 utanför Killbergs i Helsingborg om någon härifrån har lust att komma!!

    Vet att ni har en bit att åka men om ni har lust och tid så bara kom! Vi tänkte fika inne på Waynes.

Svar på tråden Skåne brudar 2007