• Bamm

ocean ringar

Hej allihopa!

Jag och min sambo ska förlova oss i maj .
    Vill bara ha schalins guldringar i ocean "familjen"
    Men dom är ju såå dyra för oss. Har kommit fram till att dom kommer att kosta oss ca 5-6000 kr , vet någon om det är nån butik som har extra erbjudande eller annat..
    Mvh Bamm

• Svar på tråden ocean ringar
  • Maggies

Guldfynd brukar ha specialerbjudanden ibland. Jag har sett att man både kan få den mindre ringen på köpet eller den mindre ringen till halva priset. De brukar ha Schalins ringar. Håll utkik! Ni har inte kolla internetbutiker? Priserna brukar vara lägre där.

• rolander

Vi köpte våra Schlins-ringar på Hedens Guld i Göteborg. Då hade de lite sommarrea så vi fick 20% rabatt på alla tre! De kanske har fler erbjudanden under året!? Värt att kolla i alla fall! www. hedensguld.se

• ringsökaren

Prova höra med en lokal guldsmed. Kanske kan han/hon göra ngn liknande ring. Kan ibland bli billigare att beställa från guldsmed. Har inte kollat, men www.hedbergsguld.se kan ibland vara billigare än andra affärer.

• ringsökaren

Lennart på www.24karat.se är också populär här på BT. (Guldsmed i Västerås, kan dock beställa via internet)

• ~L8~

Jag var på Guldfynd idag och de hade ena ringen för halva priset.

Jag har Schalins Ocean 230-3. Ska göra en likadan till och använda eget guld ( behövs ca 6,5 gram). Den får jag betala 800kr för.

• Bamm

Hej igen
    tack för alla tips, ska kolla detta.
    Sitter just nu med tårar i ögonen för min Just nu enda ring har försvunnit,
    fick den av min älskade i födelsedagspresent. vitguld med en liten fin diamant i.. jag är helt förkrossad...

• Mrs.K

Vi köpte våra Ocean 230-6 på Guldfynd i November och då hade de "Köpt två av samma modell, få hennes på köpet" Så vi betalade bara för sambons ring :)

Så ett tips är att vänta liiiite och hålla tummarna för att de kör en sån drive till!

• LidaM

Vi har Ocean 232-7 i vitguld fick min ring för halva priset i haninge. guld affären som ligger utanför centrum.

• Bamm

HEJ! Jag hittade min ring idag! skönt . min dotter på 4 år sa,
    - jag la den i din låda mamma sen hoppade den bara in i korgen.

kul för att korgen är i vardagsrummet och lådan är i hallen, lite långt för en ring att hoppa själv.

Jag kunde ju inte bli arg. Och by the way.. Tack ni senast, för tipsen. Jag ska vänta lite på att det kanske kommer en drive.. Tack

• Bamm

Hej!
    igår beställde vi våra ringar!
    Det blev inga guld ringar det blev titan ringar, men dom var så fina och jag längtar tills vi tar på dom. 18/5 -2007 En dag vi aldrig glömmer..Det bästa är att man är ju sååå kär nu för tiden ..
    Tack för tipsen ni lägger in , nu får vi fina ringar till bra pris..

Svar på tråden ocean ringar