Bröllopstorgets stora förändring -NÄR???
Det harlänge stått att bröllopstorget ska förändras väldigt snart. Det händer ju alrig. Man kommer ju hin na gifta sig innan vi får se någon makeover här.
JAG VILL HA ETT DATUM!
Det harlänge stått att bröllopstorget ska förändras väldigt snart. Det händer ju alrig. Man kommer ju hin na gifta sig innan vi får se någon makeover här.
JAG VILL HA ETT DATUM!
det har pratats om en förändring sedan jag började hänga här för ca 2 år sedan, så jag ränkar med att jag hinner gifta mig innan det händer nåt..
Någon som vet vad de pysslade med idag då när BT låg nere?
Jag tror att det var en förberedelse inför skiftet till en mer FL-lik miljö här inne. En så stor förändring är nog svår att göra med endast ett driftstopp. Så jag lägger min röst på att det här var starten för det nya BT.
tror det är ett knep för att locka annonsörer bara...har inte skett någon förändring här på länge trots att de utlovats för läääänge sedan. Men vem vet om fem år kanske det hänt något:)
locka annonsörer?? Hur menar du då?
Fan, vad irriterande. Det är ju ett jättebra forum men jag saknar verkligen communitybiten som finns på bröllopsguiden. som i sin tur inte alls har samma tryck i sitt forum.
suck!
Finns redan en tråd om det här där vi försökt få svar från Patrik, men inget händer...
"Om en månad" har det stått på första sidan i typ ett år nu.