• Life

Vad har ni gett?

Jag skulle gärna vilja veta vad alla har gett sina älsklingar för olika presenter genom åren? Jag har nämligen hjärnsläpp och kan inte komma på någonting bra varken till vår årsdag eller födelsedag :S Jag vill veta allt ;D

• Svar på tråden Vad har ni gett?
  • jenny_nenne

min gubbe samlar på zippotändare. så jag köpte e i "guld" och graverade in

du & jag
    030825

röker han så e det en j'vligt fin och bra tändare. nu får han en ny varje år.

• Hemlig brud 07

En armbands klocka fick han när han flydde 30 (11 år sedan) det var uppskattat även om den snoddes ur ett omklädningrum några år senare.

Annars gillar jag att ge och han att få upplevelser. Teater/show biljetter, kryssningar och annat, tid för oss själva helt enkelt. En gång fick han en middag och bio i Uppsala med mig och vi hade barnvakt under kvällen - enkelt och helt underbart.

• Skogstigern

Till årsdagen brukar vi tillsammans göra ett fotoalbum med händelser det senaste året, vardagsfoton och annat. Visst har vi det på datorn men det blir lite annorlunda med ett album ändå. Dessutom går vi igenom året som gått och minns det tillsammans, det är mysigt!

Till födelsedagar brukar det bli praktiska saker, skjortor, tröjor, en bok osv. Om han fyller jämnt brukar jag fixa biljetter till en fotbollsmatch eller musikal t ex.

• brud  nästa år

Kläder, klocka, hotellnatt, konserter, musikaler, glas vi samlar på inte så kul kanske men han använder dom ju också, cdskivor, dvdboxar, kartbok, sportböcker, skor, godis, biobiljetter,mm mm listan kan ju göras rätt så lång efer 12 år

Svar på tråden Vad har ni gett?