• c_t

Har valt fel man. ÅNGEST!!!

Skoja bara

Däremot har jag köpt nya skor och matchande handväska för alldeles för mycket pengar. Vi som ska spara *visslar lite och gömmer påsen*

• Svar på tråden Har valt fel man. ÅNGEST!!!
  • c_t

Det lyser om mig när jag har nya skor så det är sjukt svårt att dölja för T.
    Men men.. jag kan bara inte låta bli!

• brudenalacarte

jag funderade också på om jag har valt fel man! Alltså på riktigt! =)

Jag blev nämligen friad till förra veckan (med ring och allt).....av en ANNAN man!! *hoppsan*
    (tänkte jag och började gråta)

Det var min bästa kompis som berättade att han hade älskat mig jättelänge, och ville nu hindra mig från att gifta mig med min fästman!

Tanken slog mig att jag blev förvirrad, men efter lite behärskande kom jag på att: Jag är så himla lycklig med min fästman och vill dela hela mitt liv med honom! Och bara honom....(jag är ju tom oskuld för hans skull) ;)

• c_t

OJ!!

Jag hade dött om min bästa killkompis sagt något sådant till mig?!

Hur tog han ditt nej?

• tree

brudenalacarte
    jag kan säger bara WOW!

• jessisca

brudenalacarte

shit...!! min (fd) bästa killkompis va på väg att fria t mig, men d va iofs innan vi båda träffade våra respektive. o nu pratar vi inte me varann längre, pga div. strul... men OM han sku komma nu (o vi hade en bra relation) så skulle svaret ändå va klockrent nej! jag vill inte ha nån annan än m2b :) som sagt, e ju oskuld för hans skull... :)

• brudenalacarte

Han blev först väldigt ledsen. Jag fick inga ord ifrån honom först...men han visste nog innerst inne att det skulle gå så! :(
    Jag förklarade hur det låg till, som jag sa innan, att min man var den enda för mig. Sedan sa jag att om han älskade mig, så borde han vara lycklig för min skull.

Jag lovade honom att han var min reserv om jag någon gång skulle stå ensam igen...;)

• 20071231

brudenalacarte
    OJ!!
    Har du berättat för din m2b? Reaktion?
    Jisses!!

• brudenalacarte

jessisca :

Ja, visst är det helt underbart när man är så lycklig och så säker!
    :)
    *glädje*

• c_t

å vad hemskt att behöva vara olyckligt kär!
    Hoppas att ni kan ha en kompisrelation sen när hans känslor gått över..

• brudenalacarte

Ja, min man fick veta dagen efter. Han blev lite orolig, men jag lugnade ner honom. Han är nämligen också god vän med min bästis, så....det skulle kunna ha uppstått en jobbig situation. Men det gick bra. De har dock inte pratat med varandra än...så jag väntar otåligt...;)

• brudenalacarte

c_t:
    Ja, jag tycker så mkt om honom och vill att han ska må bra. Önskar honom en fin tjej! så är det någon som är singel och vill ha en snygg kille så!??? ;)
    Han har fin kroppsbyggnad...bruna ögon m.m....haha!

• 20071231

Hoppas allt löser sig och att ni trots frieriet kan fortsätta vara vänner.

• brudenalacarte

hihi, ja det ska nog gå bra! =)
    Hoppas bara han inte skriker i protest när prästen kommer till frasen:
    "Är det någon i församlingen som har något att invända?" ;)

• 20071231

brudenalacarte
    Oh, det vore inte så kul...

• Cattiecattie

bridezillan i mig talar, stryk den frasen bums! INGEN ska kunna invanda :)

• förhoppningsis

vet inte enligt vilken religion ni gifter er men jag är rätt säker på att den frasen är struken redan, numera har vi folkbokföringen. Hindersprövningen sköter det på ett klart mer diskret sätt

Svar på tråden Har valt fel man. ÅNGEST!!!