• Anna_Sol

    Ska jag beställa en slim n lift eller ej....

    Jag känner mig så delad, vissa som köpt den säger att det är skitabra och andra sågar den helt. Den kostar ju trotts allt 600 inkl frakt. Jag ska på en del fester här framöver och ska ha klänning...det skulle var afint med var sak på sin plats så att säga.... :/

  • Svar på tråden Ska jag beställa en slim n lift eller ej....
  • kentfantast

    Den där har jag oxå tänkt på! Vad säger de som sågar den?!

  • AdoreMe

    Anna_sol: Har du inte någon erfarenhet av den alls ? Inte ens sett den ? Ja, isåfall är det kanske inte alldeles lätt att bestämma sig! *Ler vänligt*

  • Anna_Sol

    Att den inte gör ngn skillnad...men jag tänker att det kanske beror lite på ursprungsläget. Har man inte så mycket att "hålla fast" redan innan kanske man inte tycker att den gör ngn skillnad. Men har man lite mer märker man kanske mer också.

    Jag brukar ofta ha tighta linnen under åtsittande kläder och märker bara där skillnad, man blir jämnar ei kroppen liksom....därför tänker jag att en slim n lift bör göra lite mer skillnad.....

  • kentfantast

    Anna_Sol:
    Jag utgår ifrån att det är på tvins du har sett den?

  • Anna_Sol

    AdoreMe ; Jag har sett den på tv, men inte mer än så....

  • Anna_Sol

    Mailade dem nu iaf för att höra om man får skicka tillbaka den om man inte är nljd. För då kvittar det ju. Ok, man förlorar portokostnaden men det kanjag no leva med. ;)

  • Anna_Sol

    Hahah, såg nu att de har 30 dagars öppet köp.....då bör det ju inte vara några problem att skicka tillbaka den. ;)

  • Anna_Sol

    Nu har jag iag beställt den! Jag lovar att berätta hur den funkar. ;)

  • bröllopsängeln

    har hört att den är svår att gå på toa med..så packa upp den försiktigt så du kan skicka tillbaka den utan att det syns att den är öppnad i såfall.

  • Anna_Sol

    Vad jag förstår så är dem omgjord, med en ny funktion där det ska vara lättare att gå på toa med den. Men det är kanske svårt ändå....

  • Salikon

    ts: jag har två slim n lift(specialerbjudande där man fick en på köpet). Jag var inte alls nöjd...är en +tjej(ca 50 i klädstorlek) och trodde verkligen att den skulle minska måtten nån cm iaf. för det första så den minskade ingenting. Den var obekväm att ha på sig..korvade sig runt låren och gick inte alls ända ner till knäna. den nya tekniken för toabesök..var ju bara sjukt dålig..de har satt tyget i grenen omlott men det gör att det inte hålls ihop någonting där( och iaf på mig så såg man en del av rumpan i bak). banden var inte heller så sköna(vassa i kanterna).

    enda positiva är att den jämnar ut så att valkarna på ryggen o magen inte syns.

    Detta är min erfarenhet..hoppas din passar dig bättre

  • silvera

    Jag beställde på Cellbes i vintras. Den fungerar, men man måste absolut ta en storlek, (om inte två) större än vanligt, om man vill kunna andas!
    De är mycket billigare på Cellbes, än på TVshop. cellbes.se/Product/&pid=018205

    Jag är väldigt rund, men jag tycker att när jag väl hade ålat mig ini den, så satt den bra, och höll i hop mitt "fläsk".
    Däremot så vill man inte gå på toaletten så ofta, när man har den på sig, för det är jobbigt att få på sig den!

    Nu valde jag ändå att inte ha den till mitt bröllop, eftersom det var tillräckligt bökigt med underkjolar mm.

  • discodivan

    min har öppning så man inte behöver ta av sig den vid toabesök. håller ihop fläsket men jag minskar ingen stl precis

    har stl 48

  • Anna_Sol

    silvera

    Fast den du beställde har juinga axelband, det vill jag absolut ha. Känns tryggare liksom. ;)

  • Anna_Sol

    discodivan

    det är väl vad jag är ute efter, ngt som håller i hop och slätar ut....

  • Clobberella

    Jag träffade en tjej härom dagen som var jättenöjd med sin slim n' lift, men jag är allmänt skeptiskt till TV-shopgrejer egentligen....

  • AdoreMe

    Jag har hört att den där produkten ska ha blivit bättre, att det har blivit förbättringar och att det ska vara mer bekvämt Någon som har provat ?

  • adde

    Hej!
    Kanon som långkalsånger, mjuka, varma, osv.
    Men ni kvinnor bör se upp, jag skulle inte se dessa som reklamen säger.
    Snarare saggiga, glider ner,osv.
    Sexigt? neeeeej
    a

Svar på tråden Ska jag beställa en slim n lift eller ej....