• midsummer

Present?

Vad ska jag köpa till de två personer som hjälper till med allt inför bröllopet?
    En tjej på 24 år som älskar smink, men som har typ det mesta
    En kille på 30 som tycker om... alkohol... =)

Vill inte ge typ presentkort någonstans utan något riktigt fint som inte är så dyrt! De betyder ju så himla mycket för hela bröllopet!! Jag vet att de behöver bestick men vad kul är det att köpa, tror iaf inte gubben blir glad för det... =(

Någon som har något tips?

• Svar på tråden Present?
  • Brud 4 augusti

Kanske en sminklektion till tjejen?? Finns nog i typ affärer som kicks eller liknade, brukar inte vara så dyrt. Och det kan hon ha användning för hela livet... Till killen, kanske någon god whiskey?Konjak? Om han nu tycker om det... man kan köpa typ 6 pack olika sorters roliga öl på systemet och trycka ner lite ölkorv, nöter etc. lite kul present har jag gett till min pappa på farsdag, mycket uppskattat. Helst lite annorlunda sorter då..

• Firestarter

Det är min bror och min svägerska som är värdpar åt oss så jag kommer göra en ganska stor korg med allt från biobiljetter, presentkort, choklad, godis, böcker, alkoholhaltiga drycker m.m
    Det jag tycker passar dom helt enkelt. Det behöver inte bli allt för dyrt.

Du kan ju göra två småkorgar med saker du tycker passar dom. :)

• FruÖlandstok

På ÖB säljer dom en zinkhink som det står Beer på (tom inbyggd kapsylöppnare på sidagn) Dom kostar 39kr å jag har gett bort sånna med öl som varit mkt populära..

Har själv använt dom vid festtillfällen också å serverat öl ur.

• midsummer

Okej! Mycket bra tips här!! Tack för det! Ölandstok - hur stor är den hinken ungefär? Nu vet jag nog hur jag ska göra...

Tackar tackar!!

Kramar

• FruÖlandstok

Mätte den nu.. den är 30 cm i diameter och ca 20 cm hög :)

• Lilla Li

midsummer: Kanske en vacker makeupspegel som du kan gravera locket på? Till henne alltså. ;)

• Anna_Sol

Förstår jag det rätt om jag tror att det är ett par det handlar om?

I sådana fall tycker jag ni ska bjuda ut dem på en mysig restaurang, alla ni fyra.

• midsummer

Anna_Sol! Vilken fin idé! Och alla ni andra har så bra idéer oxå! Ska slipa lite på detta nu så får vi se vad jag hittar på... =)

• midsummer

Och tack Ölandstok för att du tog dig tid att ge mig måtten! Ska titta efter en sådan.

• brud  nästa år

De kanske har någon önskelista? På den finns säkert någon present för en femhundring, då får de ju nåt de vill ha. Om det så är två glas eller 4 tallrikar spelar ju ingen roll, de har ju önskat det själva. Då vet man ju garenterat att det är något som de vill ha också

Svar på tråden Present?