• mirja7­7
    Äldre 8 Mar 11:20
    3656 visningar
    30 svar
    30
    3656

    Bröllopsfikaochsnack-träff i Blekinge?

    Nån som känner som jag och vill utbyta lite tips och idéer? Planeringen är igång men det vore skoj med lite mer inspiration och tips!

  • Svar på tråden Bröllopsfikaochsnack-träff i Blekinge?
  • mirja7­7
    Äldre 15 Mar 11:10
    #0

    Hej hej! Vad många vi var helt plötsligt! KUL! Vi planerar att gifta oss i Augusti, datum inte spikat då vi har lite problem att hitta en festlokal som passar.. Vi gifter oss inte heller i Blekinge men det är ju ändå kul att kunna tipsa varandra och snacka lite bröllop!

  • Oliver­os
    Äldre 16 Mar 00:24
    #0

    Hej, bor i Karlskrona men är inte härifrån. Gifter oss 28/7 2007 och har suttit och slickat kuvert med våra inbjudningar som kommit från tryckeriet idag. Nu är det bara att investera en förmögenhet i frimärken. Räknade ut: 445.- Pust. Börjar bli dyra våra inbjudningar. Men kul är det. Lite svårt med fika på dagtid för mig då jag jobbar tills 16 och har 2 barn, men hänger gärna på en kväll!!

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 19 Mar 12:32
    #0

    mirja77
    vart bär er bröllop av någonstans?

    Oliveros
    är inte heller från Kna från början.. men bor här nu.. har inte lätr känna staden så väl ännu. Vart kommer ni att gifta er?

    hur går det här i tråden, tror ni vi kan få ihop nån träff.? eller är det mission impossible med tider.. ;)

  • Oliver­os
    Äldre 22 Mar 00:39
    #0

    Ölandstok!!

    Vi kommer att gifta oss i Lösen Kyrka 28/7(ca Lyckeby) och ha festen på Verkö(en Lunchrestaurang)

    Hänger gärna med på träff om vi lyckas få till det:)

  • MrsNil­sson
    Äldre 28 Mar 10:40
    #0

    Här verkar det stå helt still ;).. Va säger ni nu då om att träffas och ta en fika och prata lite bröllopssnack..och kanske lite annat också ;)?? Vad sägs om att träffas på Lennarts nån dag? Någon som är intresserad?

  • stefan­s brud
    Äldre 28 Mar 18:17
    #0

    Ja, jag vill gärna träffas. Lennarts blir jättebra!
    När?
    Fler som vill med?

  • Oliver­os
    Äldre 28 Mar 18:23
    #0

    Hej, jag är med men var är Lennarts? Inte karlskronit så jag har missat vad det är.
    :)

    Men visst är det stilla här? Jag lade själv inn en tråd men får inget svar på min tråd...karlskrona brudar.

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 28 Mar 22:26
    #0

    Hm.. Lennarts har jag också missat, men jag är också gärna på..

    jag är lite småoff numera.. har för mkt på mitt lilla huvud så internetanvändandet tar stryk.. å så även bröllopsplanerandet.. =/

  • Oliver­os
    Äldre 28 Mar 22:48
    #0

    Ölandstok!!

    www.gylles.se/

    Klicka på Lennarts så ser du bilder därifrån.

  • MrsNil­sson
    Äldre 29 Mar 09:16
    #0

    Vad sägs om någon gång nästa vecka, kanske på onsdag (4/4)? Vad tycker ni, ska vi träffas dagtid eller kvällstid? :)

  • stefan­s brud
    Äldre 30 Mar 09:38
    #0

    Lennarts ligger vid fisken på torget.
    Ja på onsdag blir jättebra för min del.
    Jag jobbar till halv två kan helt efter det.
    Hur har ni andra det. Vilken tid passar er?

  • MrsNil­sson
    Äldre 30 Mar 14:59
    #0

    Det passar bra för mig också på eftermiddagen.. :)

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 30 Mar 18:47
    #0

    jag jobbar prel till 18,00 men är det lungt kan jag gå redan vid 16,00 svårt å avgöra i förväg, speciellt när det är påskvecka :)

  • MrsNil­sson
    Äldre 31 Mar 20:43
    #0

    Lennarts stänger ju vid 18 på vardagarna, så vid 16 kanske är en bra tid? :)

  • MrsNil­sson
    Äldre 4 Apr 18:58
    #0

    Synd att det inte var någon som var intresserad..

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 4 Apr 21:33
    #0

    Åh, jag har tokjobbat.. ingen lugn tid för mig så jag har tom glömt å meddela här. Som sagt, var kanske lite väl optimistiska att kunna få gå hem tidigare i påskveckan..

  • Felici­ty_Cut­e
    Äldre 14 Apr 23:40
    #0

    Hej!

    Himla synd att jag missat diskussionen om möte. Hade ju varit kul att diskutera lite. Jag själv gifter mig i juli. Och planerar precis som Ölandstok på distans. Ska oxå gifta mig i Kalmar.

    Mvh Felicity_cute

  • FruÖla­ndstok
    Äldre 16 Apr 09:35
    #0

    Felicity_Cute
    Kul att det finns fler som jag

    Vart och när i Kalmar? Om man får fråga.

    Shit har verkligen en massa att göra å har fullt upp på jobbet så BT har hamnat lite i skymundan.

    Oliveros hade annonserat om en ny BT-träff för oss Karlskronabrudar såg jag..

  • Felici­ty_Cut­e
    Äldre 16 Apr 18:35
    #0

    Hej igen!

    Vi gifter oss 7 juli i slottskyrkan!

    Vore kul att fika!

  • Felici­ty_Cut­e
    Äldre 18 Apr 07:33
    #0

    Det var en fin hemsida!

    Har ni något förslag vilken dag och tid som vi skulle kunna fika?!

Svar på tråden Bröllopsfikaochsnack-träff i Blekinge?