• Anna84

Hopplösa man! Ingen 1 års pres. till honom!

Hej. Det är så här att vi har varit gifta i 1 år nu i april. Kom precis på att det är mars nu, så jag har inte så mycket tid på mig! Tänkte hitta något kul att ge till min man! MEN, nu till mitt problem: Jag vet inte vad jag ska köpa/göra för honom!!!!! Jag har tänkt på något halsband, men sånt använder han inte. Använder slips mycket, så en slips nål, men har han MASSOR av. Har massor av silpsar, skjortor, kalsonger. Vill ge honom något kul eller speciellt. Så jag kommer bara på luftballongs flygning, men det är så dyrt.
    Snälla Hjälp!!!

Kram

• Svar på tråden Hopplösa man! Ingen 1 års pres. till honom!
  • anne på grönkulla

1 år är bomullsbröllop, om det hjälper dig hitta ett tema? Jag köpte en fin morgonrock till min man i 1-årig bröllopspresent.

Annars,: fint vin, tidningsprenumeration, teaterbiljetter, parfym, fin middag tillsammans, nån inredningssak han skulle gilla.

• Fru Cinderella

Tja.. eftersom ni firar bomullsbröllop så kanske du kan utgå där?!

Köp ett par kalsonger/T-shirt/Liknande med tryck som säger ex.

one year down, several to go

• GithKat

Ge ett presentkort på en klocka. För många killar/män är det den enda accesorar de använder (min man tex) Annars finns det ju go cart om han gillar sådant, gillar han djur så ta med honom på en långritt till häst. Eller varför inte boka in en spadag för er båda med middag och skön relax. En god middag uppskattas säkert oxå.

Lycka till

• Anna84

haha.. den var bra _Cinderella_.

Vi ska åka till New York sen i sommar, om jag hittar något kul att göra där tänkte jag typ gör att "presentkort" till det vi ska göra då, men att han får reda på det nu i april... *tänker så det börjar ryka*

• Anna84

Githkat: Min man använder inte ens klocka. Han är sååå tråkig, jag tycker det är så snyggt och sexigt med klocka. Spa låter väldigt mysigt...

Tack för tipsen. Bara ös dem över mig!

haha Kram

• ¨fröken inga

I new york är ju möjligheterna oöndliga. Ta en dagstur till niagarafallen, finns massa varianter. Musikal, teater, konsert... Komikerklubbar...

Men det kan ju kännas långt bort att vänta ändå till sommaren innan han verkligen får det där. Du kan ju alltid ge honom nåt han kan göra här i sverige: luftballong, segelflyg, spa, kryssning, helg på någon fin herrgård, whiskeyprovning, vinprovning, chokladprovning, konsertbiljetter, festivalbiljetter, spela in egen amatörskiva i studio...

Annars kan du alltid ge honom digitalkamera, kockknivar (om han gillar matlagning), mp3-spelare, fickur, ny plånbok, riktigt bra solglasögon, klackring, tauering, barberarset (rakkniv, rakskum, träskål och "puderborste").

• Anna84

Väldigt bra ideer "fröken inga".
    Vet du någonting om hur man kan ta sig till Niagarafallen?

• ¨fröken inga

googla runt lite. Jag och min kille var i New york för ett par år sen och såg såna erbjudanden överallt. Kolla killroy.com
    Resebyråerna har säkert erbjudanden...

Svar på tråden Hopplösa man! Ingen 1 års pres. till honom!