Morgonstånd?!
Har era pojkvänner/sambos/män morgonstånd VARENDA morgon???
Har era pojkvänner/sambos/män morgonstånd VARENDA morgon???
Fast.. Morgonstånd och stånd (=kåt) är ju inte riktigt samma sak.. Vill du att han ska använda det till något nyttigt så får du väl ta tag i saken.. ;) :D
Min sambo har stånd varje morgon. Men han menar att det oftast kommer sig av att han är kissenödig. Kan liksom inte ha sex med det ståndet, utan måste kissa först. Men det kanske är olika.
Kan killar "kissa" med stånd? Jag har för mig att de inte kan det??
Var är HasseP eller någon av de andra BT-killarna när man behöver dem?
Här gissar vi bara vilt.
Så vitt jag förstår väntar de till ståndet lagt sig och går sedan och kissar och sedan kan vad som helst hända...
Min kan definitivt "använda sig av" morgonståndet, utan att först gå på toa - han är inte alltid kissnödig. Ibland är han kissnödig, men måste då som sagt vänta på att det lägger sig innan han kan kissa.
Hmm...min säger att det inte är nåt problem att kissa, det är bara att greppa tag ordentligt. Märkligt detta med män och deras manicker... ;)
Min "pojke" har morgonstånd varje morgon och jag kan bara inte låta honom vara! *Fniss*
Är ju så underbart mysigt att ligga och gosa på morgonen.
Jag är en kille på 40. Det är inte varje morgon man har stånd men detta har inget med sex att göra. Huruvida man kan kissa eller ej är nog individuellt. Det borde dock vara problem att sikta. Jag klarar inte av det i alla fall. Att använda morgonståndet till något bra är däremot inga problem, det räcker med att titta på min fäästmö, hon är det finaste jag någonsin sett!
Sambon brukar säga att det där med att kissa med morgonstånd är som en lättare variant av Jim Carreys problem i "Mina jag och Irene" morgonen efter att de har övernattat tillsammans på motellet ... :D Alltså väntar han tills att det lagt sig.
Det verkar vara olika, som allt annat. Jag har oxå hört att killar inte kan kissa om dom har st*nd. Samtidigt så vet jag flera som kan det, så.. :)
Självklart så kan man göra något "skoj" med morgonst*ndet, men enbart om killen blivit k*t (vad jag förstått). Dvs att det som var ett morgonst*nd övergått till ett "vanligt" st*nd.
Jag har hört att det kan sluta illa när/om tjejen inte förstår skillnaden mellan morgonst*nd och "k*tst*nd".. Vet inte om det stämmer men jag kan ju tänka mig det i alla fall.
Nej, att killen får st*nd under sömn ska man ju vara glad och tacksam över.. Det betyder ju att allt fungerar som det ska. Om killen tvärtemot inte får det så är det ju något som är fel och det låter ju väldigt trist (tycker i alla fall jag)!
Sedan kan man ju självklart träffa en kille som är k*t varje morgon.. Men det har ju inte med morgonst*ndet att göra. Vissa (tjejer och killar) är ju morgonk*ta helt enkelt! :D
TS här. Jag undrar helt enkelt eftersom min man har morgonstånd VARJE morgon och påstår att det är helt normalt och att alla killa/män har det.
Visst, jag förstår att det är helt normalt och ett tecken på att allt står rätt till eftersom kroppen "testar sina funktioner" eller liknande.. men ändå?! Kan inte låta bli att le lite och "reta" honom för det
Jag menar, VARJE morgon??
ankan05 - Förstår, jag skulle oxå le och kanske retas lite.. Jag tycker att det är gulligt, charmigt... :D
ankan05 - Kul att du skrev igen förresten..och förklarade grunden till din nyfikenhet/fråga... Jag har varit lite nyfiken på det! :)
JA! Absolut! Jag gillar det. Han försöker alltid få mig att tro att det beror på mig men jag vet att det är mer en automatisk grej. Han har stånd ibland även när han sover!
Kissa med morgonfräs kan vara lagom kul...
Ibland brukar jag kissa i duschen och då spelar det ingen roll var det hamnar liksom. Men att försöka ge sig på att träffa toan är ingen idé. Bättre då att göka bort ribban innan... :D :D