• carina6 nu gift

fotograf i haninge

jaha detta är nog det sista på listan men ack så svårt har ej fått napp på någon fotograf till den 7/7-2007 några tips???

• Svar på tråden fotograf i haninge
  • Gyllan

Den här tjejen ska vi ha! Hon var jätte trevlig när vi träffade henne, och fina bilder också. Tycker dessutom att man får väldigt många kort för det pris det handlar om.

www.fotograflotta.se

• majsan&olle

Ojoj 7/7 måtte vara årets datum det verkar som alla vill gifta sig då eller ha annan fest
    Själv har jag en tös som e född 050505 det e rätt häftigt det med!.
    Hur som helst nog om mig du ville ju ha tips.....
    kolla på www.elcada.se hon fotade oss förra sommaren och vi blev jättenöjda! Hoppas du hittar nån tillslut

• creative

Jag tyckte nog att bröllopsbilderna på hennes hemsida såg väldigt amatörmässiga ut.
    I stockholmsområdet finns det så många duktiga fotografer som arbetar och som är villiga att flytta sig till önskad plats.
    exempel: van der Meijs Foto, Fotograf Therese Tarras-Wahlberg, Fotograf OzDeleau, Fotograf P-O Bejsjö, Kicki fotograf, Fotograf Joe Sundelin

Som jag ser det måste det vara viktigare att få färre bilder med hög kvalité än många som vem som helst hade kunnat ta. Alla gäster på bröllopet kommer också att ta bilder så mängderna kommer ni att få ändå.

• creative

Elcada hade jättefina bilder, det var Fotograf lotta jag tyckte såg amatörmässigt ut!

• majsan&olle

Jaja alla kan inte tycka lika om saker och ting och det vore väl trist för hur skulle världen se ut då?

• majsan&olle

Ja det tycker uppenbarligen vi med blev bara lite snabb i mitt inlägg förlåt;-D

• bergia

Jag håller med med "majsan&olle" att alla inte kan tycka lika om saker och ting.
    Det bästa är att kolla på BTs register om vilka fotografer har Stor Stockholm som arbetsplats, välja dem du tycker om deras bilder och skicka mejl till alla!
    Någon kommer säkert att kunna komma till er, eller kommer att ha en bekant fotograf som kan hjälpa er.
    Vi gifter oss i augusti. Vi har bokat Orasisfoto (finns i "branschregister" här i BTs hemsida) efter rekomendation av en vännina som gifte sig ifjol, också hon i augusti. Jag var där då och såg fotografen "på jobbet". Jag blev imponerad faktiskt av bilderna, när jag såg dem nån månad senare, eftersom de hade fotograferat i bara nån halv timme. Trots detta blev bilderna jätte fina och en av hennes bilder blev månads bild i "bröllopsguidens" hemsida.

• Gyllan

Nu har ju vi träffat Lotta "i verkligheten" och kan säga att hennes kort absolut inte är amatörmässiga! Väldigt fina och ser naturliga ut, vilket jag tycker e jätte viktigt.

• Lilique
    Conlin, den här tråden är från 2007 och den andra du svarade i är från 2009 ;)
  • Conlin

Ok, ber om ursäkt för det. Tack!

Svar på tråden fotograf i haninge