• telli

Tips på hippa

Hej!!!

Två av mina bästa kompisar gifter sej i vår (inte med varandra, dock!!).

Jag planerar att ha en dubbelhippa med bara för mej o dem.

Är det nån som har tips?

Jag har en bokat en helg med dem och har således från fredag em till söndag lunch på mej att göra nåt skoj.

Har inte obegränsat med stålar men några tusen kan jag helt klart lägga på detta och jag tror att tjejerna själva betalar en del om vi kommer iväg på nåt roligt!!

Bor i Mälardalen och kan tänka att resa en bit för att få en partyhelg med kulturinslag!!

• Svar på tråden Tips på hippa
  • Lisa78

ska ni bara vara totalt 3 pers??

• telli

Jepp det blir bara vi tre. Jag har ganska långt att åka till deras hemstäder och tänkte att jag skulle fixa nåt på egen hand bara för oss!

Är det ingen bra idé tycker ni?

• 2007 augusti

Låter hur kul som helst tycker jag. förstår precis hur det är när man bor långt borta.

ta med dem till Tallinn kanske? inte så dyrt, det finns spahotell utanför och en kul stad att gå ut i har jag hört.

• Lilla Li

Jag tycker det låter jättekul! :D Själv önskar jag mig något liknande - vill nog bara göra något med min tärna faktiskt. Ingen annan står mig så nära som hon, ingen annan känns särskilt viktig.

Hur som helst... Lite tips!

- Linedance-kurs (eller annan danskurs)
    - Kolla www.liveit.se och www.boxexperience.se, där finns en massa saker som de flesta utförs i Sthlm
    - Gör något som det finns fysiska minnen kvar av, t.ex. gå till en professionell fotograf, gå en danskurs och visa upp på bröllopet vad ni lärt er, gå en matlagningskurs eller nåt liknande

• A:s wife

vilken kul grej! dina vänner blir säkert jätteglada!

vinprovning och/eller chokladprovning brukar gå att göra på de flesta orter, sök på internet så hittar du säker nåt om det låter lockande.

• Lilla Li

Sen tycker jag SPA är en klassiker som alltid funkar. Jag önskar mig ju en sådan här liten hippa av min tärna också, drömmen hade varit:

- SPA med ansiktsbehandling, massage och manikyr/pedikyr
    - Lyxig middag på restaurang
    - Lyxig efterrätt hemma med goda frukter och bär och några cocktails som vi kan skvallra till, alternativt efterrätt på restaurangen och sedan ut på stan och dricka drinkar och festa

Svar på tråden Tips på hippa