• therese P

Hotell i malmö

Jag och minpojkvän ska förlova oss snart och vi hade tänkt åka bort över helgen. eftersom vi bor i blekinge tänkte vi först ta nåt i närheten men vi har nu ändrat oss. vi vill åka till nån storstad :)
    det lutar år malmö men vi funderar också på stockholm och göteborg.

Nån som har några bra förslag på mysiga hotell. champagne, frukt, choklad, jacuzzi mm hade inte skadat:)

tack för svar...

Kramar Therese

• Svar på tråden Hotell i malmö
  • 25Augusti

Hotell mäster johan intill lilla torg

• Brud 4 augusti

Hej Therese!
    Hilton i malmö är väldigt fint och bra service. Hotell Kramer är också mysigt, slottsliknande hotell... Lycka till

• bofink

Mäster Johan har "bröllopspaket" vilket kanske känns som ett galet namn redan nu, mne det betyder att ni får ha rummet längre och får upp frukosten på rummet om ni vill. Jätteffina rum!!!

Om ni kan tänka er att lämna Malmö kan jag tipsa om KarlabyKro på Österlen. Där finns paketet Fredagsmys med massage, möjlighet att bada i pol och middag serverad på rummet.

• bofink

Glömde skriva - Mäster Johan ordnar även champagne och rosor på rummet om du köper bröllopspaketet

• Tilla80

Jag rekommenderar Mayfair Hotel i Malmö. Jag och min sambo ska dit på vår två-årsdag. Jag har bott där innan och det är verkligen mysigt och romantiskt och hemtrevligt!

• lindah1980

Elite Hotell i Malmö. Det är Fint, sköna sängar, och sod frukost upp till rummet för 75:-, annars är frukosten gratis

• therese P

Tack för era förslag:)

men ni får gärna fortsätta att ge tips!

• Gable

Mäster Johan!!! Det är mitt absoluta favorithotell i Sverige. Boka ett "business room". Rummen är jättefina, frukosten helt superb och personalen är urtrevliga!

• nejlika12

Jag hade hellre tagit stockholm eller köpenhamn, köpenhamn är en sån mysig stad.. Malmö vill ni ej se.. tro mig.. men det är ju bra att ta Malmö/Köpenhamn, då får ni 2 städer på köpet!:)

Svar på tråden Hotell i malmö