• Februaritjejen

24 februari 2007... nervösa?

Är ni lika nervösa som jag inför den stora dagen?

Det skulle vara roligt att höra hur det är med er som ska gifta sig på samma dag som oss.. om det är någon som har tid att skriva... *ler*

• Svar på tråden 24 februari 2007... nervösa?
  • Elie

Jo vi har funderat på det men det kommer bli sååå himla mycket tyg. Vi är lite inne på att kölpa stora pappersrullar också och sedan dekorera det lite. Blir nog inte lika dyrt. Tyget på IKEA är inte så himla billigt har vi knstaterat. Inte i sådana mängder.

Vi åker också på måndagsmorgon på en mini resa till Prag. Ska bli så skönt att komma bort ett tag och bara njuta av varandra. Känns som det behövs efter all planering och stress.

• Februaritjejen

Åtta dagar kvar... kan inte fatta hur snabbt tiden går!! Hur är det med er tjejer?

Fick första misslyckandet med planeringen igår... solisten som ska sjunga på vår vigsel har bytt låt och vigselprogrammen är redan tryckta. Fick först panik, kontrollfreaket i mig bråkade och skrek: det blir fel i programmet, hur ska jag överleva...?! Men nu har jag kommit lite mer tillfreds med det, det får stå fel i programmet, det spelar väl ingen roll egentligen. Jag blir inte mindre fru för det!!

• Februaritjejen

Elie:

Hur går det med väggen? Har ni hittat något för att täcka fotbollströjorna?

• Elie

Februaritjejen: Nä, vi ska ta det på mån el. tisdag. Har jobbat så sena kvällar så det har inte funnits tid. Man blir inte alls stressad av det!

Känns helt otroligt att man om en vecka ska stå där, otroligt men underbart =) Men jag börjar bli så sjukt nervös och stressad, även fast allt är klart förutom väggen! Jag har ett problem, när jag blir nervös skakar jag på händerna! Och eftersom jag är så medveten om att jag gör det blir det bara ännu värre, detta oroar mig inför kyrkan när man ska hålla ringarna. Någon som har ett bra tips??

• Februari07

Tjejer: Vi gifter oss i veckan!!!! Är ni redo? Jag tror vi har det mesta klart nu...lite småtjafs kvar men inte sånt man inte klarar sig utan...

• Marsuinna

Vill önska er alla som ska gifta er på lördag ett stort lycka till! Hoppas er dag blir som ni drömt om!
    Själv ska jag på min systers bröllop då! Jag gifter mig i Juni!

• Februaritjejen

*Ler* visst är det härligt, vi gifter oss om fem dagar!!!

hm, bra tips på ickeskakande händer... be din m2b att hålla ett ordentligt tag om din hand när han trär på ringen... det kanske känns bättre då?! Värt ett försök kanske :)

• Februaritjejen

Vilken tid är eran vigsel?
    Vi gifter oss klockan 15.

• Elie

Det är ett bra tips, tack tack. Det enda jobbiga är att jag också ska sätta på honom hans ring, han vill det så gärna... Jag får väl tänka att de inte är några andra som ser oss!

Bara 4 nätter kvar innan det är dags, jippi!!

• Februaritjejen

... och nu är det tre nätter kvar sen är vi där!!: )

• Bride 2007

Idag har jag gjort nagelförlängning och vi har övat i kyrkan tillsammans med vår organist! Nu börjar det kännas lite i magen. LIte småfix kvar som ska tas hand om i morgon...
    Snart är vi fruar!!!!

Svar på tråden 24 februari 2007... nervösa?