• tahimahal

Träningsdvd

Någon som kan rekommendera en bra träningsdvd? har 3 mil till närmaste gym...och det är man inte så sugen på när man kommer hem sent om kvällen och har familj...
    I första hand ska det vara en video som ökar flåset och styrkan. Mitt mål är inte att gå ner i vikt, utan tvärtom lyckas förvandla mina benknotor till något snyggt Är klen så det kan ju inte vara värsta superprogrammet heller för då stupar jag nog!
    Tacksam för hjälp!

• Svar på tråden Träningsdvd
  • vixen not a tramp

Jag skulle köpa en orbitrek istället!

• tahimahal

Ok, tack för tipset. Men den tar ju liiite mer plats än en dvd-film och kostar liiite liite mer...
    Ingen som vet?

• pickolina

Finns ju massvis med olika att välja mellan... Beror ju lite på vad du gillar för typ av träning, eftersom det är viktigt för att man ska vilja fortsätta regelbundet... Sedan beror det ju oxå på vad du är ute efter. Rent spontant så skulle jag tipsa dig om att kika på pilates och yoga!..

• pickolina

Vill du öka flåset så är det dock bättre med någon typ av aerobic...

• pickolina

Kolla i bokhandeln eller på Åhléns bokavdelning eller liknande, om du har möjlighet... Där säljs det massvis och det kan ju kanske vara skönt att kunna kika på dom för att se vad som tilltalar dig!..

• Buslinna

Pilates är bra för att bygga långa muskler. Tae bo tyckte jag var grymt kul förut när jag satt i samma sits som du.

• ninjan

blossoms träningsdvd kanske? Har inte sett den, men skulle iallafall vilja ha den själv. Har däremot inte sett den nånstans där jag bor.

• JuMe

Jag har sett att Carmen Electra har gjort träningsvideos där man typ, strippar eller något... Kanske din blivande hade gillat!

• ninjan

Tack pickolina!
    Oj, jag har nog missuppfattat reklamen om hennes video. Visste inte att det var yoga! Då är det ju inget för mej, vill ha mer "aktiv" träning!

• Fiafria?

Hm, länken funkade inte. Gå in på www.cdon.se och sök på Blossom. Där finns en som heter Back to basic"

• tahimahal

Ja jag var lite sugen på den, men den är ju tyvär slutsåld...

Svar på tråden Träningsdvd