• a+p
    Äldre 31 Jan 13:15
    11561 visningar
    14 svar
    14
    11561

    Min man- ackord

    Jag har fått äran att sjunga på en väns bröllop och de har önskat Min man av Lisa Nilsson. Jag har försökt att ta ut ackorden men de är inte helt lätta så därför undrar jag nu om någon i detta avlånga land har ackorden till denna låt!
    Snälla hjälp mig!

  • Svar på tråden Min man- ackord
  • fru Vargta­ss
    Äldre 31 Jan 14:13
    #0

    Kan du inte prova att kontakta skivbolaget så kanske de vet om det går att hitta noter/ackord i någon utgiven bok? Eller om det går att köpa direkt hos dem? Det finns en del kontktinfo på hennes hemsida, www.lisanilsson.se/ . Lycka till!

  • a+p
    Äldre 31 Jan 17:10
    #0

    Tack men jag har varit i kontakt med dem och de gav mig inte någon sådan info.. därför står mitt sista hopp till brudarna på BT..

  • a+p
    Äldre 1 Feb 21:36
    #0

    Puffar lite här.. Ingen som kan hjälpa mig? Snälla

  • TigerL­inn
    Äldre 2 Feb 00:20
    #0

    har du testat söka på www.notpoolen.com/

  • Josan
    Äldre 2 Feb 23:42
    #0

    Jag har sjungit den sången på ett bröllop en gång, så jag har nog en kompskiss nånstans. En kompis plankade låten.

  • a+p
    Äldre 3 Feb 15:50
    #0

    Josan
    Jag blir alldeles lycklig!! Om du hittar den vill du på något sätt skicka den till mig?! Hade varit SÅ bra
    min mail är annikagun@hotmail.com

    Tack tack tack

  • Josan
    Äldre 4 Feb 20:54
    #0

    Nu är den skickad! :)

  • Wallbe­rg
    Äldre 11 Jul 19:48
    #8

    Hej Josan! Jag vet att det är längesen men jag undrar om du har kvar plankningen och kan skicka den till mig också.

    else.wallberg@gmail.com

     

  • Klämma­n
    Äldre 25 Apr 20:06
    #9

    Hej
    Jag tänkte kolla ifall du har möjlighet att skicka den till mig också.
    klemetrud@hotmail.com
    Tack på förhand 

  • decemb­erbrud 12
    Äldre 7 Dec 23:40
    #10

    Hej ni fina! Jag har letat och letat även jag! Noter tycks vara omöjligt!! Chansar och ber om hjälp av er! Min mail är lina.lennartsson@hotmail.com Kram på er!

  • Äldre 13 Jun 23:54
    #11

    Hei,

    Her i Norge er det like umulig! Kan dere værsåsnill å sende den til meg også?

    Da hadde jeg blitt så glad! Har lett etter noter lenge.

    Mail: ycz.dahl@gmail.com

  • Äldre 9 Apr 12:38
    #12

    Hej!

    I Danmark er det heller ikke lykkes mig at finde akkorder/noder til Lisa Nilssons "min mann" - jeg vil selv synge sangen for min kommende mand, så det vil et STORT hjælp om nogle vil mail mig det.

    frk.lykkejensen@gmail.com

  • Äldre 30 Jul 12:24
    #13

    Hei! Jeg skal akkopgnere min mor, som skal framføre sangen til min far i 60-års dagen deres. Hadde det vært mulig å sende den til meg også? Hadde vært helt fantastisk!! ruben.garred@gmail.com

  • Äldre 21 Oct 15:05
    #14

    Hei, jeg ville også blitt veldig glad om noen kunne sende den til meg! Håper i det lengste selvom det er en stund siden det var aktivitet på denne siden...

Svar på tråden Min man- ackord