• SlottsBrud2008

Imorgon!!!!!

Imorgon bitti bär det av till Shlm för oss. Ska spela in tv - ett nytt program. Och vi ska få våran "dröm-förlovning", jag vet visserligen ingenting - Men min m2b har stenkoll... Han och tv-folket har pratat ihop sig hur mycket som helst, är sjuuuukt nyfiken :-O

Så jag är värsta pirrig, har inte en aning om vad jag ska ha på mig, kan inte sova, kommer packa alldeles för mycket... gaaah. Helt stirrig!!!

Önska mig lycka till iaf
    Tjing tjing

• Svar på tråden Imorgon!!!!!
  • lotta49

Lycka till, jag skulle vara skitnervös!!

• Gabbies

coolt!! När ska detta sändas på TV?

• drömbrud

Va roooooligt!

Brätta allt sedan!!!
    Lycka till!

• Skidbrud (gift)

Va häftigt!! Lycka till och grattis till den stundande förlovningen!

• Pumpkin

Häftigt! Vad är det för program?

• SlottsBrud2008

Hemma nu, utvilad och pigg
    Det var heeeelt underbart, vet inte hur mycket jag får berätta. Men tänker iaf säga att jag fick det mest underbara frieriet någonsin Högst upp i Stockholm, högra än vad allmänheten kommer tillochmed
    Vi fick bo på Clarion, i en liten svit med usikt över globen. Hade egen ballkong och grejjer...
    Det var verkligen perfekt alltihopa.
    Programmet heter typ "Lustgården" eller något sådant, och vi ska vara med i 6:e programmet... iiiih - nervöst!!

• Dalabrud-07

Så roligt! När börjar programmet sändas?

• Lilla Li

De gör reklam för Lustgården just nu på 3:an. De marknadsför sig som ett moget sexprogram, lite som Fråga Olle fast mer för kvinnor 20-40-årsåldern. :) Premiär på Alla Hjärtans dag kl 22.

• Dalabrud-07

Ok, tack så mycket. Då vet jag vad jag ska spanan efter

• drömbrud

Hur kom ni i kontakt med dem?

• Fru Cinderella

*Antecknar genast i kalendern*

• SlottsBrud2008

Lilla Li
    Nemen, då vet jag med Har inte haft nån jättekoll på vad det är för program. Oups.

drömbrud
    En kvinna som kobbar på titan (som gör programmet), skrev till mig i min tråd "äntligen" och sa att om jag var intresserad skulle jag skicka ett mail. Så det gjorde jag.. sen tog det typ en vecka och sen var allt filmat och klart

• drömbrud

WoW!

Så de är ute och spanar här!

Svar på tråden Imorgon!!!!!