• Juni07

    hotell - vi har valt "fel" helg

    Vi gifter oss 9/6, har nu fått klart för mig att det är Stockholm maraton samma dag, påverkar ju inte oss tänkte jag, MEN det går inte att få tag på ett enda hotellrum som uppfyller lite mysighet och standard som vi vill ha....så besviken nu....nån som har nåt bra förslag på hotell
    Helst söder om.....!

  • Svar på tråden hotell - vi har valt "fel" helg
  • Juni07

    i know....det är det jag gjort i två dagar, på arbetstid dessutom

  • Joli-07

    Vad har du för kriterier då?
    Vad får det kosta som mest?
    Hur många nätter?
    Måste det vara bubbelbadkar (själv vill jag kuna mysa utan högljudande bubbelmaskiner) eller duger det med vanligt eller dusch?
    Hur långt från stan får det ligga?

  • Joli-07

    Vad roligt brett det blev

    Kopiera hela länken och öppna i nytt fönster.
    Det tar några sekunder innan svarslistan kommer fram.

  • Juni07

    Länken funkade inte, men tack för att du försökte!
    jag har själv sökt en del men om det finns en sida där man kan se vilka som har lediga rum får du gjärna dela med dig av den så kan jag söka vidare själv...tack än en gång!

    För övrigt så är kriterierna runt 2000kr behöver inte ha bubbelbadkar och en massa lull lull bara lite mysfaktor...

  • Pumpalot

    Nemo nisi mors jag håller med, ser jätte fint ut!

  • Joli-07

    Du måste som sagt kopiera hela länken och lägga in i nytt fönster!
    Då får du upp de 23 hotellen i Stockholm som har lediga rum 9/6.

  • junibrud2006

    Nu gjorde jag bara en kvick sökning på www.stockholm.se under för turister och boende. Där fanns en hel del 9-10 juni, exempelvis terassrum på Scandic Sjöfartshotellet (rum på 7:de våningen med underbar utsikt över Djurgården och Saltsjön enligt beskrivningen)och dubbelrum på Berns i city. Såg även det här inom er budget som såg supermysigt ut!

    www.stallmastaregarden.se/gallery/new/etage73L1.jpg

    Det är på Stallmästaregården, men det ligger i och för sig norrut...

    Hittade dem här lediga alternativen:
    Bara vi två - standard Stallmästaregårdens VIP-paket passande för bröllop, förlovning eller när ni vill unna er något extra! Förrutom logi i standardrum med Hästens härliga säng och stor frukostbuffet, ingår en VIP bestående av 1/2 flaska äkta champagne, fruktfat med choklad, blommor samt något extra för er båda.
    Kostar 1700 kr för rummet.

    Sedan etagerummet på bilden:
    Etagesvit i två våningar - sittrum och badrum på nedervåning och sovrum med separat toalett på andra våningen. Ljusa och exklusiva rum i 2 etage med vardagsrum och badrum i entréplan och sovrum och separat toalett, en trappa upp. Mycket bra för informella möten och för dig som stannar en längre tid eller som har något speciellt att fira.
    Du sover i Hästens sköna sängar (180 cm breda) och bäddas ner i härliga duntäcken. Naturligtvis ingår det badrock, egen vattenkokare för te och kaffe, magasin att koppla av med samt möjlighet till sen utcheckning. Kostar 1995 kr.

    Bara vi två paket i etagesvit 2640 kr.

    Lycka till nu!

  • Juni07

    OJ tack alla, snacka om snabb respont och att ni tar er tid att söka åt mig på ER tid,
    det fixar sig säkert, paniken slår till ibland när det inte blir som man vill

  • Keraz1Ledo

    Hej hej, åh neeej vad tråkigt! Vad tokigt! Dock känner jag att jag måste vara djävulens advokat och säga att man lätt hade kunnat förutspå detta, klart hotell bokas upp när ett evenemang som drar typ 50 tusen människor till en stad, ofta från andra städer! Men med det sagt, så hoppas jag verkligen att du kan hitta något! Du får helt enkelt lägga in ett riktigt arbetspass och ringa runt/googla runt, och kolla alla möjliga alternativ du kan tänka dig. De kan ju även få avbokningar. Du kanske kan få Specialpris på bra och billigt hotell om du anmäler dig som typ ?reserv? om de skulle få avbokning? Bara en tanke. Lycka till!

Svar på tråden hotell - vi har valt "fel" helg