• Lady o Lufsen
    Äldre 27 Jan 14:44
    13414 visningar
    123 svar
    123
    13414

    :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!

    Härmed öppnar jag en ny eftersom den andra stängdes...

    Här får vi gnälla, spotta och fräsa av oss emellan bröllopsplanerandets rosa skimmer och kärlekslivets häftiga toppar!!!

    Välkommen!!!

  • Svar på tråden :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!
  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 28 Mar 12:47
    #0

    kentfantast
    Jag blir verkligen heelt galen, tur att det finns vissa som ställer upp iaf. En kompis tar med sig sin mamma och har fått henne att ta med sig några av sina vänner.
    Men jag förstår verkligen inte, hur svårt är det? lovar man nått så håller man (om det inte gäller sjukdom eller sådär så), annars lovar man inte alls!!!!

  • kentfa­ntast
    Äldre 28 Mar 19:13
    #0

    Budgetbrud2008:
    Hear hear!!

  • Lilla Li
    Äldre 28 Mar 19:39
    #0

    Jag sitter ensam på min födelsedag! Oh no! :(

  • Gabbie­s
    Äldre 28 Mar 20:04
    #0

    Måste få gnälla på personerna som lägger in trådar där dom skriver maila mig om ni vill ha bilder/tips osv.. blir bara massa mailadresser i en lång tråd.. Lägg ut bilderna eller tipsen istället om ni nu vill visa folk!

  • Slotts­Brud20­08
    Äldre 28 Mar 23:08
    #0

    Lilla Li
    Åh neeej, stackars!!! Grattis grattis grattis!!!! Hoppas dagen i övrigt varit helt perfekt!!

  • be happy
    Äldre 29 Mar 00:06
    #0

    gnäller i kör med Gabbies! Stör mig på det med!!

  • Lilla Li
    Äldre 29 Mar 07:41
    #0

    Jag har mensvärk! Äggstockarna vrider sig och det gör oooooooont! :( :( :( :(

  • kentfa­ntast
    Äldre 30 Mar 10:20
    #0

    Lilla Li:
    Grattis i efterskott!

    Gnäller på att vi varit borta i 3 dar på planeringsdagar och nu är det världens hög på mitt skrivbord som MÅSTE handläggas den här veckan för att jag inte ska bryta lagen... :-/ Där fick man för att man hade trevligt. Jobba över varje dag!

  • love U
    Äldre 10 Apr 13:22
    #0

    Jag vill gnälla på sjukdomar!!!! Varför ska de finnas???? Lika onödiga som fästingar! Finns liksom inget gott i dem!!!

  • Lilla Li
    Äldre 10 Apr 13:22
    #0

    love U: Måste invända! Sjukdomar är skitjobbiga, men utan dem inser man inte hur bra man mår när man inte är sjuk. :)

  • love U
    Äldre 10 Apr 13:24
    #0

    Hahaha, kanske sant, men det har man väl andra problem till! Måste man bli sjuk oxå??

  • Lilla Li
    Äldre 10 Apr 13:36
    #0

    love U: Nej det är ju sant. :) Men varje gång jag är förkyld så tänker jag att gud vad skönt det är när man kan andas utan problem! ;)

  • twenty­firsto­fapril
    Äldre 10 Apr 13:48
    #0

    Åh, en gnälltråd, vad bra! Måste gnälla över varför någon vettig människa använder sig av två kalendrar o inte skriver in samma uppgifter i båda? Vår kantor har lovat bort sig den helgen vigseln var inbokad, han var ju ledig enligt den kalendern han ahde med sig, men inte i den han hade på ett annat ställe. Så nu står vår solist utan kompare, 11 dagar kvar! Grrr! Ersättningskantorn kan o vill inte kompa vanlig musik...

Svar på tråden :-(Gnälltråden är borta...men en ny här!