• red rose

1 års dag?

hej , jag o min man firar ett års dag snart i februar :)

vad kan man hitta på för att fira?
    är gravid i 6 månaden , så resa o så kanske e jobbigt,
    i vi bor i gbg.

• Svar på tråden 1 års dag?
  • Lena+Mattias=sant

En spadag på hagabadet? En natt på hotell? En mysig middag ute.

• Hjärtan på tråd

Oj vad kul och grattis till magen!
    Finns det kanske något mysigt hotell att ta in på där det ingår middag och frukost?

• Lilla Li

Ettårsdag för bröllop? Förlovning? Att ni varit tillsammans?

• red rose

vi firar bröllop! glömde skriva det, hihih!

• Lilla Li

1-årsdag för bröllop är ju bomull, så ni kanske helt enkelt bara kan bädda ner er under ett bomullstäcke! :D Haha. ;)

Ha en inomhuspicknick, det är alltid trevligt. :)

Har ni badkar så ta ett bad som novalii sa. Skriv i så fall också ett kärleksbrev/dikt eller nåt liknande till honom och lägg i en tom flaska med en kork i. Lägg det i badet också så får han hitta flaskpost där.

Välj ett resmål. Typ Italien. Låtsas att ni åker dit. Laga italiensk mat, spela italiensk musik, drick italienskt vin och dekorera som om ni är i Italien. :) Funkar med vilket resmål som helst.

Baka en tårta tillsammans och dekorera den tillsammans också. Hur kul som helst - man blir som en liten unge. ;)

Tälta inomhus. :)

Spela spel tillsammans. Kanske inte låter så romantiskt, men vi har i alla fall alltid väldigt roligt när vi spelar tillsammans. :D

Åk pulka om ni har snö. Eller skridskor! Funkar det inte på nån sjö så brukar det finnas ishallar att åka till.

:) Ha det så kul!

• Lilla Li

Oj jag kopierade detta jag skrev från en annan tråd jag skrev i tidigare idag, så strunta i det där om novalii. :D

Svar på tråden 1 års dag?