Jag är ny här
Hej alla!
jag är ny här men har läst ganska mycket om er innan jag registrerade mej.Jag är mitt uppe i planeringen av den stora dagen som går av stapeln midsommardagen i år.
Så här har ni mej.
/Kajsa
Hej alla!
jag är ny här men har läst ganska mycket om er innan jag registrerade mej.Jag är mitt uppe i planeringen av den stora dagen som går av stapeln midsommardagen i år.
Så här har ni mej.
/Kajsa
Vilka känner du igen då? När och var är bröllopet förresten?
Ahhaa en lite smygis till
Jag är ockå det ibland, kul att läsa även om man inte vill kommentera eller komma med synpunkter/råd
Hi hi, vi smyger nog alla runt här ibland...
tex cinderella,pumpalot,vena cava.Dig Lucy sisters of the night, gotland08, nuärdetdags, bruden blå osv. Det räcker va?
Välkommen!
Känns jag igen då?
Välkommen!
jajamensan jag ser allt
Hehe
Va? Känner du igen mig? Jaha, man är aldrig så osynlig som man tror.
jag tror ingen känner igen mig.. Jag byter NICK så fort jag börjar märka att jag skrivit i många trådar
det är lugnt. Jag kommer inte ihåg vad ni skrivit lr så. Känner mest igen era nick.lugn o fin nu
Hihi, okej.
Inte så jag menade
Nu gör dt inget att folk "känner igen mig" utan det var mer är det inte var officiellt att ja skulle gifta mig.
Då ville jag inte att folk (mina vänner) skulle veta allt fall de på något sätt kunde lista ut vem jag var
jag förtår det.Men världen är så liten.Jag och min blivande make kommer från samma lilla samhälle/by. Han vet ju vilket hus jag bodde i och så, och han sa i början när vi blev illsammans att han sett en naken liten "tullta" springa omkring naken på trädgården när han sprang förbi där. Detta är för ca 22 år sen"tulltan" var jag!!!
Så sött. Hur gammal är han om jag får fråga?
Första gången jag "träffade" min blivande var jag nog 6 år bara.
Vi var 6 respektive 7 år
jag e 27 o han blir snart 41. å han var ju ca 16 år då.Lul tycker jag
Jaa, det var lite kul.
Hej Kajsa D och välkommen in som "chattare" på BT. Det kan lätt bli ett gift det här med att hänga på BT
Min älskling och jag har känt varandra sedan i 3an, men inte förrän vi var 20 år som det hettade till mellan oss det är 16 år sen.. Oops vad tiden går.. och nu är det dags för giftermål den 1/9.
Häftigt tycker jag! Ödet spelar in ganska mycket,mer än man tror. och man ska nog inte förstå allt heller. Men visst är det kul.En sak till.Mina storebröder har haft min numera döde svärfar som lärare under samma tid som det jag skrev tidigare.Haha